سقف جمع شو متناسب با شرایط شما

سقف جمع شو متناسب با شرایط شما

سقف جمع شو متناسب با شرایط شما


سقف جمع شو متناسب با شرایط شما

سقف جمع شو کاملا اتوماتیک بوده و از ریموت برای باز و بسته کردن آن استفاده می شود. برای ساخت سقف جمع شو از چادرهایی استفاده می شود که در مقابل باران و تابش مستقیم آفتاب مقاوم  باشند. استحکام سازه آلومینیومی و در عین حال سبکی سقف جمع شو غیر قابل باور است.

سقف جمع شو یکی از پایه های ثابت ویلا ها و رستوران و کافه های سرباز است.

فواید بسیاری که از این نوع سقف ها میتوانیم اانتظار داشته باشیم قابل برداشت است و این سقف ها فواید خود را به خوبی نشان میدهند.

سقف جمع شو میتواند برای شما یک سقف موقت باشد که در هنگام لزوم از آن استفاده کنید. سقف جمع شونده متین در بهترین انوع و اقسام تولید شده و کافیست از طریق راه های ارتباطی اخر صفحه با ما تماس بگیرید تا نیروهای مجرب ما پاسخگو نیازهای شما باشند.

سقف جمع شو متناسب با شرایط شما

 

از دیگر مزایای سقف جمع شونده میتوان به ارزان بودن، امکان نصب در هر محیطی ، ایجاد فضای خنک تر از حد معمول و …. اشاره کرد.

موتور استفاده شده در سیستم سقف حمع شونده از نوع بکر اصل است و امکان نصب سنسور هوشمند باران، برف و یا آفتاب بر روی سیستم های مذکور وجود دارد؛ بدین صورت که با تنظیم سنسور، دیگر نیازی به دستور و حضور کاربر نمیباشد و در صورت شروع برف و باران بصورت کاملا اتوماتیک بسته میشود.

خرید سقف جمع شونده از ما ،سقف جمع شو شرکت متین از محکم ترین و با دوام ترین سقف های جمع شو در سطح خاورمیانه می باشد.

سقف جمع شو متناسب با شرایط شما یعنی :

۱ – دسترسی و دید همسایه ها و طبقات بالا را برای حیاط شما میبند.
۲ – سایه ای درست میکند تا در زمان تابش خورشید و اشعه های مضر آن همچنان بتوانید از آن استفاده کنید .
۳ – یک سقف جمع شو سبب میشود ریختن اشغال و برگ های درخت های مجاور به حیاط به کم ترین حد ممکن برسد و دیگر نیروی زیادی برای تمیز کردن حیاط به کار نگیرید.

اخبارسقف جمع شوسقف جمع شونده

خربد سقف جمع شوسقف جمع شوسقف جمع شوندهقیمت سقف جمع شو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *