سقف متحرک ریموت دار

سقف متحرک ریموت دار

سقف متحرک ریموت دار


فروشگاه سقف متحرک ریموت دار

سقف متحرک تبدیل به یکی از اجزای مهم در فضاهای سرباز شده است که وجود آن در مکان های مختلف متفاوت است. از سقف متحرک در هر فضای بازی میتوان استفاده کرد تا از مزیت های آن برخود دار شد.
در سقف برقی موتور توبلار به کار رفته تا دیگر برای جمع کردن و باز کردن آن نیاز به نیروی دستی نداشته باشید. با وجود این موتور ها با ریموت میتوان سقف متحرک  را در زاویه دلخواه تنظیم کرد.
سقف جمع شو برای روی بالکن و تراس های بدون سقف جهت جلوگیری از آفتاب و باران و یا برای جلوی محوطه باز رستورانها، فست فودها و کافی شاپ ها مناسب و کاربردی هستند.
همچنین ویلا ها و استخر های سرباز میتوانند از این سازه استفاده کنند. سقف برقی کنار و روی استخرها از دید آپارتمانهای مجاور جلوگیری کرده و گردو خاک را به حداقال میرساند.
قبل از سفارش سقف برقی ، سقف متحرک در ابعاد مختلف لازم است محل مورد نظر را به کارکنان سایبان برقی نشان  دهید تا بتوانند بهترین نمونه سقف برقی را اجرا کنند چرا که سقف متجرک کاملا متناسب با نیازهای شما ساخته میشود.

سفارش و خرید سقف متحرک ریموت دار

سقف جمع شونده پارچه ای از محبوب ترین و پرفروش ترین سازه های این شرکت می باشد.کیفیت بسیار بالای قطعات به کار رفته و استفاده از پارچه های مرغوب وارداتی به کار رفته این محصول شرکت را به پر طرفدارترین محصول در بین کالاهای این شرکت و شرکت های رقبا کرده است.
شرکت سایبان متین افتخار دارد که در کنار کیفیت بسیار عالی، سقف متحرک را نیز تا حد زیادی مناسب نموده و زمینه آسایش مشتریان خود را فراهم سازد.
ما در همه شهر های ایران شعبه داریم و کافیست برای اتصال با نمایندگی شعر خود ، صفحه اول سایت ( کلیک کنید) رفته و نقشه ایران را پیدا کنید. سپس از روی نقشه زیبای ایران شهر خود را پیدا کرده و روی آن کلیک فرمایید.

اخبارسقف برقیسقف متحرک

سقف برقیسقف برقی ریموت دارسقف متحرکسقف متحرک ریموت دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *