عوامل موثر در قیمت سایبان برقی

قیمت سایبان برقی

قیمت سایبان برقی


عوامل موثر در قیمت سایبان برقی

در زمان خرید سایبان برقی توجه به قیمت و علت استفاده از آن بسیار مهم است. حتما برای شما هم پیش آمده که نیاز به استفاده از سایبان داشته اید و همیشه دانستن قیمت و کاربرد آن برای شما مهم است. سایبان ها باید متناسب با نیاز شما و محلی که میخواهید آنرا نصب کنید انتخاب شوند. گاهی شما برای جلوی سر در مغازه نیاز به این محصول دارید و گاهی برای تراس یا حیاط منزل باید اقدام به نصب سایبان کنید.

سایبان ها کاربرد های زیاد و منتوعی دارند و در مدل های مختلفی عرضه میشوند. برای مثال میتوانید برای سایبان پارکینگ ، انواع متحرک یا ثابت آنرا انتخاب و نصب نمایید. این مسئله به فضای پارکینگ شما و سلیقه تان بستگی خواهد داشت. اگر در منزل فضای پارکینگ ندارید و همیشه خودرو را داخل حیاط میگذارید این وسیله برای شما بسیار مناسب خواهد بود. به شرطی که مناسب با ابعاد و متراژ حیاط و بودجه شما تهیه شود.

پس دانستن عوامل موثر در قیمت سایبان برقی برای شما مهم است تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. این وسیله محل امن و زیبایی را برای پارک ماشین فراهم میکند. همچنین جلوه خاصی به سردر مغازه شما خواهد داد. این محصول مدرن علاوه بر این برای حرکت دادن و باز و بست کردن نیازی به نیروی دست ندارد و کاملا اتوماتیک و برقی است.

مزیت این محصول نسبت به انواع قدیمی سایبان این است که میتوانید آنرا از راه دور و با ریموت کنترل حرکت دهید. این ویژگی سایبان برقی را پرطرفدار تر کرده است. باز و بست کردن سایبان با ریموت و به وسیله دو بازوی برقی اتفاق می افتد.

عوامل موثر در قیمت سایبان برقی

اهمیت نصب سایبان برای پارکینگ 

برای همه دارندگان خودرو مهم است که وسیله نقلیه آنها در جای امن پارک شود و سلامت آن به خطر نیافتد. با پارک ماشین در حیاط و فضای باز احتمال از بین رفتن زود هنگام رنگ بدنه و لاسیتک ها بیشتر است. به مرور زمان و بر اثر تغییرات جوی وسیله شما آسیب میبیند و علاوه بر هزینه های تعمیر از قیمت آن نیز کاسته میشود. پس لازم است تا برای ماشین به فکر پارکینگ باشید. اما یک پارکینگ همیشگی و امن همیشه نباید یک پارکینگ عمومی و یا جایی در ساختمان باشد.

میتوانید برای حل این مشکل از نصب سایبان برقی استفاده کنید و از امنیت و سلامت خودروتان مطمئن شوید. این وسیله قابل نصب در حیاط منزل شما می باشد و به راحتی از احتمال آسیب به بدنه خودرو و گرم شدن بیش از حد آن خواهد کاست. با سایبان پارکینگ تا 30 درجه داخل خودرو خنک تر میشود و دیگر در زمان سوار شدن و شروع رانندگی اذیت نمیشوید.

اما در زمان خرید باید عوامل موثر در قیمت سایبان برقی را هم در نظر داشت. عواملی مانند جنس پایه و اسکلت، جنس چادر و طرح سایبان در تعیین قیمت موثر هستند. جنس سازه سایبان معمولا از سه متریال آلومینوم، فولاد و آلوموود است. سقف را هم همیشه از پلی کربنات، چادر ضد آب و ایرانیت میسازند. برای سایبان برقی همیشه از چادر برای ساخت سقف استفاده میشود و از جنس پنبه، برزنت و فلکسی می باشد. انتخاب جنس چادر به شرایط اقلیمی و آب و هوا بستگی دارد تا دوام آن را تضمین کند.

سایبان برقی سایبان متین

مزایای نصب سایبان برای پارکینگ 

متریال به کار رفته در سایبان برقی باید مناسب با آب و هوای محل زندگی شما باشد تا دوام لازم را داشته باشد. از عوامل موثر در قیمت سایبان برقی همین جنس چادر و پایه آن است. کیفیت پایه استحکام و دوام سایبان برقی بر اساس منطقه محل زندگی شما متفاوت است. برای کاهش هزینه هرگز از متریال بی کیفیت و سطح پایین استقاده نکنید. زیرا عمر این محسول را کم میکند و خیلی زود به تعمیر و تعویض سایبان نیاز خواهید داشت.

مهمترین مزیت سایبان پارکینگ محافظت در برابر فضولات پرندگان و برف و باران و … است. اشعه uv به مرور زمان بدنه ماشین را از بین خواهد برد و حتی یخ زدگی و سرما هم بدنه و رنگ را از بین خواهد برد. اما چادر سایبان مقاوم است و نمیگذارد آب باران و برف یا نور خورشید بدنه خودرو را نابود کند.

با نصب سایبان پارکینگ میتوانید در صورت نیاز از این وسیله به عنوان انبار هم استفاده کنید. گوشه ای از زیر سایبان میتواند محل مناسبی برای نگهداری ابزار باشد. اگر در زمان خرید سایبان را متناسب با ساختمان انتخاب کنید به زیبایی محل زندگی شما اضافه میکند.  منازلی که پارکینگ ندارند میتوانند صاحبین خود را دچار دردسر کنند. اما تکنولوژی در این جا به نفع شما عمل کرده تا این مشکل را حل نمایید.

سایبان برقی مغازه سایبان متین

خرید و فروش سایبان برقی 

حتما برای شما پیش آمده که پیش از خرید سایبان سوالات زیادی داشته باشید و نتوانید سایبان برقی خود را از میان انواع محصولات بیابید.  ابتدا باید عوامل موثر در قیمت سایبان برقی را بدانید و سپس مناسب با نیاز و فضای منزل اقدام به خرید کنید. برای خرید انواع محصولات ما از جمله سایبان مغازه، سایبان بالکن و سقف برقی و … برای اطلاع از قیمت و شرایط فروش با کارشناسان ما تماس بگیرید. شرکت سایبان برقی متین در تمام شهرهای ایران دارای نمایندگی می باشد و همکاران ما آماده پاسخگویی به شما هستند. برای اطلاع از شرایط نمایندگی ها از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

اخبارسایبانسایبان برقیسایبان پارکینگقیمت سایبان برقی

سایبانسایبان برقیسایبان پارکینگسایبان مغازهقیمت سایبان برقی

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *