فروشگاه سایبان بالکن

فروشگاه سایبان بالکن

فروشگاه سایبان بالکن


فروشگاه سایبان بالکن متین

حالا که از فصل زمستان گذشتیم و وارد فصل تعطیلات و عید شدیم به همین دلیل شما میخواهید که اوقات بیشتری را کنار خانواده خود بگذرانید و همچنین از تعطیلات بیشترین بهره را ببرید به همین ترتیب به فروشگاه سایبان بالکن مراجعه کنید تا اوقات خوشی را کنار خانواده خود بگذرانید.

انواع سایبان بالکن :

✅ سایبان  از جنس پارچه : این نوع سایبان بالکن بسیار مناسب است ، زیرا هم هزینه اش پایین است و مدل ها و طرح های زیادی دارد که  با سلیقه ی شخصی خود سایبان مناسب را انتخاب کنید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید.

✅سایبان بالکن از جنس حصیری : این نوع سایبان بالکن را می توانید به لابه لای حصارش آب پاشی کنید تا از نسیم خنک و دلنوازی که از لابه لای آن می آید استفاده ی بی نهایتی ببرید. و از خنکی که به صورت شما می خورد لذت ببرید.

سایبان بالکن همانطور که از اسمش پیداست از قطعات برقی استفاده شده است و آن را میتوانید به هر اندازه که می خواهید باز و بسته کنید و دارای ریموت کنترلی است که می توانید با استفاده از ریموت به سریعترین زمان ممکن آن را باز کنید و از خنکی زیر سایبان خود لذت ببرید.

سایبان بالکن مورد خوبی است زیرا شما می توانید با یک ریموتی که در دست دارید از داخل خانه ی خود به راحتی آن را باز و بسته کنید دیگر نیازی نیست که به بالکن خود بروید و آن را ببندید یا باز کنید این مزیت خوبی است برای روز های بارانی زمانی که بارش باران تشدید می شود از داخل منزل به راحتی آن را میبندید تا صدمه ای وارد نشود.

برای بازدید از پروژه ها میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید تا از نمونه های کار شده توسط سایبان برقی متین دیدن نمایید.

فروشگاه سایبان بالکن متین بهترین سایبان بالکن را از نظر کیفیت و قیمت ارزان به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد و برای در ارتباط بودن با سایبان متین با راه های ارتباطی زیر در ارتباط باشید :

دفتر مرکزی : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش خیابان ۵ ، پلاک ۶، واحد ۱۷

تلفن : 50 10 36 22 021

51 10 36 22 021

52 10 36 22 021

تلفن همراه : 32 77 100 0912

اخبارسایبان بالکن

سایبان بالکن ارزانقیمت سایبان بالکنهزینه سایبان بالکنهزینه نصب سایبان بالکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *