قیمت سقف برقی

قیمت سقف برقی

قیمت سقف برقی


قیمت سقف برقی چگونه محاسبه می شود؟

سقف متحرک تبدیل به یکی از اجزای مهم در فضاهای سرباز شده است که وجود آن در مکان های مختلف متفاوت است. از سقف متحرک در هر فضای بازی میتوان استفاده کرد تا از مزیت های آن برخود دار شد.

قیمت سقف برقی ، با توجه به مختلف بودن فضا هایی که در آن ها نیاز به سایبان متحرک حس میشود با هم فرق داشته و شرایط مخصوص به خود را دارند. نکته بعدی که آن را در تعیین قیمت قیمت سقف برقی تاثیر گذار میدانیم ، اتوماتیک بودن آن است.

در سقف برقی موتور توبلار به کار رفته تا دیگر برای جمع کردن و باز کردن آن نیاز به نیروی دستی نداشته باشید. با وجود این موتور ها با ریموت میتوان سقف متحرک  را در زاویه دلخواه تنظیم کرد.

نکته بعدی و البته مهم ترین نکته در تعیین قیمت سقف برقی  ، مهم ترین سازه های به کار رفته در سقف متحرک  است که پارچه و پوشش آن است. پارچه های به کار رفته با توجه به نوع سقف متحرک  و مکانی که قرار است در ان نصب شوند انتخاب میشوند و بررسی های لازم انجام میگیرد.

به عنوان مثال ، جنس و مشخصات پارچه ای که در  سقف برقی خودرو به کار میرود با جنس پارچه ای که برای سقف متحرک  مخصوص استخر به کار میرود از لحاظ شکل و ویژگی تغییرات چشم گیری دارند.

شرکت سایبان متین افتخار دارد که در کنار کیفیت بسیار عالی، سقف متحرک را نیز تا حد زیادی مناسب نموده و زمینه آسایش مشتریان خود را فراهم سازد.

برای اطلاع از قیمت سقف برقی  میتوانید با سایبان برقی متین بزرگترین شرکت تولید کننده انواع سقف ها و سایبانها در ارتباط باشید.

اخبارسقف برقیسقف متحرک

سقف برقیسقف متحرکقیمت سقف برقیقیمت سقف متحرک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *