قیمت گذاری سایبان برقی

قیمت گذاری سایبان برقی

قیمت گذاری سایبان برقی


قیمت گذاری سایبان برقی

از سوالات مهم در زمان خرید سایبان ها سوال پیرامون نحوه قیمت گذاری سایبان برقی است. برای مشتریان مهم است که قیمت بر چه اساس و چگونه تعیین میشود و همچنین قیمت تمام شده چه میزان می باشد . باید گفت که سایبان برای هر محلی که فضای باز داشته باشد بر اساس ابعاد و متراژ تعیین میشود و اندازه سایبان هر محلی یا محل دیگر متفاوت است. به این ترتیب ممکن است عرض و اندازه سایبان در هر جا متفاوت باشد.

ابعاد سایبان یکی از اصلی ترین نکات در تعیین قیمت آن است. مورد مهم بعدی در این مسئله متریال مورد استفاده است که باید دید برای چه آب و هوایی آنرا طراحی میکنیم و میسازیم. پس بهتر است پیش از انتخاب و سفارش سایبان برقی حتما بدانید که چادر مناسب سایبان برای منطقه و اقلیم شما کدام است تا بعد از ساخت دوام و ماندگاری لازم را داشته باشد. به طور معمول سازه سایبان از آلومینیوم ساخته میشود و این متریال برای آب و هوایی مناسب است.

مفاصل سایبان یا بازوهای سایبان برقی نیز از آلومنیوم است و با روش ریخته گری و تحت فشار یا دایکاست تهیه میشود. جنس بازوها میتواند برای ناوع سایبان متفاوت باشد. سایبان برقی با بازوی چدنی یا آهنی میتواند آسیب پذیر تر باشد و در برابر باد مقاوم نیست . از این جهت باید در زمان ساخت سایبان به دوام و جنس متریال مورد استفاده در آن توجه کنید.

چادر مناسب برای سایبان برقی 

مورد مهم دیگر در تعیین قمیت سایبان برقی چادر آن است که باید دوام لازم را در برابر تابش مستقیم افتاب داشته باشد. لازم است تا در اثر تابش و گرما و به مرور زمان ماندگاری سایبان حفظ شود و چادر ان آسیب نبیند. برخی از انواع چادرها به مرور زمان ممکن است شل شوند و دچار پوسیدگی بشوند. لازم است تا حتما به جنس چادر در زمان خرید توجه کنید و انرا مطابق نیاز و سلیقه و آب و هوای محل زندگی خودتان انتخاب نمایید.

پارچه سایبان برقی دارای پوشش صد در صد اکریلیک است و در انواع سایبان ها مورد استفاده قرار میگیرد. انواع دیگر پارچه برای سایبان شامل پارچه برزنتی و واتر و فلکسی است که امکان چاپ روی آنها وجود دارد. میتوانید از چادر سایبان به عنوان محلی برای تبلیغ استفاده کنید و آرم و لوگوی خود را روی سایبان مغازه داشته باشید. انتخاب چادر میتواند در قیمت گذاری سایبان برقی موثر باشد و انرا تغییر دهد.

به طور کلی انتخاب چادر به آب و هوای محل زندگی شما بستگی دارد و بعد از آن باید سایر فاکتورها را لحاظ کرد. چادر های سایبان با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده تا بهترین مقاومت را در برابر تغییرات جوی داشته باشد. اما لازم است تا شما پارچه مناسب را برای سایبان مغازه  انتخاب کنید تا خیالتان از بابت دوام ان راحت باشد. همچنین بهتر است مرتبا آنرا تمیز کنید تا سلامت پراچه حفظ شود. زیرا خشک شدن خود به خود چادر یا خیس ماندن برای مدت طولانی ممکن است ایجاد پوسیدگی نماید.

سایبان برقی و کاربرد آن 

از گذشته تا به امروز استفاده از سایبان متداول بوده است و بهترین کاربرد آن برای فضای باز است تا بتوان آسوده و راحت از هوا لذت برد. سایبان های قدیمی به مرور جای خود را به سایبان متحرک دادند و کار با آنها آسان تر شد. حالا میشد این سایبان را در زمان عدم استفاده از آن بست و یا در صورت لزوم چادر آن را تمیز کرد. با پیشرفت تکنولوژی برای سایبان ها امکان اتصال موتور برقی هم ممکن شد و امروزه سایبان ها به صورت برقی کار میکنند.

برای حرکت دادن و باز و بست کردن سایبان دیگر نیاز به اهرم یا نیروی دست نداریم و میتوانیم به آسانی با ریموت آنرا کنترل کنیم. این مزیت سایبان ها را پر کاربرد تر و محبوب تر کرده است تا علاوه بر زیبایی و ایجاد هوای خنک کار با آنها هم اسان تر شود. میتوانید در صورتیکه وسیله نقلیه خود مانند ماشین سواری یا موتور را داخل حیاط میگذارید سایبان برقی را نصب کنید تا جای پارک آن ها امن تر باشد. سایبان میتواند محل مسقف خوبی را بری پارک وسیله شما ایجاد نماید و استفاده از آن بسیار راحت خواهد بود. در زمان عدم استفاده بهتر است سایبان را ببندید تا فضای زیادی را اشغال نکند. سایبان را در این نوع به سایبان پارکینگ می نامند و روی دیوار نصب میکنند.

در قیمت گذاری سایبان برقی برای پارکینگ هم مانند انواع سایبان متریال مورد استفاده مورد توجه قرار میگیرد. این وسیله با توجه به ابعاد محل نصب طراحی و ساخته میشود و هدف مهم از خرید آن ایجاد سایه و خنکی برای وسیله نقلیه شماست. استهلاک ماشین یا موتور در هوای آزاد و بیرون از پارکینگ بیشتر میشود اما نصب سایبان پارکینگ این مزیت را دارد تا از روند استهلاک خودرو بکاهد.

خرید سایبان برقی 

برای خرید یک محصول بادوام و در عین حال زیبا باید انرا از تولید کننده معتبر خریداری کنید. برای خرید سایبان برقی جهت پوشش هر فضای باز مورد استفاده خود با همکاران ما در سایبان متین تماس بگیرید و محصول خود را سفارش دهید. در تمام کشور امکان سفارش و خرید این محصول وجود دارد تا اسایش و زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورد. میتوانید برای اطلاع از شرایط نمایندگی فروش در شهر خود از طریق لینک زیر اقدام کنید. تجربه و سابقه ما در تولید انواع سایبان ضامن کیفیت محصولات ما خواهد بود.

اخبارسایبانسایبان برقی

سایبان ارزانسایبان برقی ارزانقیمت سایبانقیمت سایبان برقیقیمت گذاری سایبان برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *