موارد نصب سایبان برقی چیست؟

موارد نصب سایبان برقی چیست ؟ سایبان برقی

موارد نصب سایبان برقی چیست ؟ سایبان برقی


موارد نصب سایبان برقی چیست؟

در این مطلب میخواهیم بدانیم موارد نصب سایبان برقی چیست و کجا میتوانید این سایبان های زیبا را داشته باشید. اگر منزل شما دارای یک حیاط بزرگ است یا تراس زیبا و بزرگی دارید حتما به فکر استقاده از این فضا به عنوان محلی برای استراحت افتاده اید. بهترین راه بهره بردن از هوای آزاد در حیاط خانه یا تراس این است که در آن میز و صندلی بگذارید و جایی را برای نشتن داشته باشید.

برای محافظت از مبلمان فضای باز بهتر این است که در زیر سایبان باشند. سایبان برقی به شما این امکان را میدهد تا از هوای آزاد لذت ببرید و از آقتاب شدید و باران در امان باشید. اما کار سایبان برقی تنها ایجاد سایه نیست و هوا را به میزان زیادی خنک میکند. جنس پارچه و چادر سایبان به گونه ای است که میتواند گرما را کاهش دهد و برای آن امکان تنظیم زاویه نور هم وجود دارد.

به آسانی میتوانید لبه سایبان را تنظیم کنید و به نور و سایه دلخواه برسید. این کار به آسانی و به وسیله یک ریموت و از راه دور و تنها با فشار یک دکمه ممکن میشود. موتور برقی سایبان بعد از فشار دکمه به کار میافتد و بازو ها را حرکت میدهد تا چادر سایبان هم حرکت کند. باز و بست کردن سایبان برقی نسبت به انواع سایبان های قدیمی راحت تر است و نیاز به نیروی دست یا اهرم ندارد.

موارد نصب سایبان برقی چیست

انواع موارد استفاده از سایبان برقی

اما سایبان برقی های تنها برای تراس یا حیاط نیستند و میتوانند در جاهای دیگر خانه هم نصب و استفاده شوند. به طور مثال میتوانید آنها را در کنار استخر داشته باشید. سایبان های برقی در این مورد به زیبایی و کارایی حیاط خانه یا ویلای شما اضافه خواهند کرد. سایبان برقی به این صورت در اغلب مجموعه های ورزشی و استخر ها مورد اسستفاده قرار میگیرد.

از موارد پر کاربرد و معمول دیگر برای استقاده از سایبان به عنوان سایبان پارکینگ است. سایبان در این حالت بیشتر برای ساختمان های بدون پارکینگ مورد استقاده قرار میگیرند. سایبان در پارکینگ های روباز جهت جلوگیری از تابش نور خورشید و محافظت از خودرو مورد استفاده قرار میگیرد. وقتی مجبور به پارک خودرو در حیاط باشید حتما از تابش نور و تغییرات جوی در امان نخواهد بود. این مسئله به مرور بدنه ماشین و حتی شاسی را دچار مشکل کرده و استهلاک ماشین را جلو می اندازد.

 اما موارد نصب سایبان برقی پارکینگ میتوانید همیشه از ماشین مراقبت کند. در روزهای گرم دیگر داخل ماشین خیلی داغ نمیشود و روکش ها و صندلی ها از گرما در امان اند. همچنین که سایبان برقی فضای زیادی را اشغال نمیکند و در زمان عدم استفاده میتوانید به آسانی آنرا ببندید. تمیز کردن مرتب سایبان پس از هر باران و برفی طول عمر آنرا زیاد میکند و نیاز به تعمیر و تعویض آن نخواهید داشت.

سایبان برقی یک سیستم متشکل از سازه و پوشش است که با کمک جریان برقی کار میکند. میتوانید وضعیت سایبان را در زمان لازم تغییر دهید و به راحتی آنرا باز و بست نمایید. سایبان پارکینگ در در مدل های الکترونیکی به یک موتور متصل است و با نیروی برق به آسانی حرکت میکند.

موارد نصب سایبان برقی چیست ؟ سایبان متین

سایبان برقی برای مغازه 

مغازه دارانی که در روزهای آقتابی نور زیاد در مغازه آنها را آزار میدهد میتوانند با نصب سایبان شدت نور را کاهش دهند. سایبان مغازه ار دیرباز مورد استقاده بوده است و همیشه کاربرد داشته است. اما سایبان برقی مزیت بیشتری نسبت به سایبان های قدیمی دارد زیرا هم زیباتر است و هم کارکرد آن راجت تر می باشد. دیگر برای باز و بست سایبان مغازه نیاز به اهرم و نیروی دست ندارید و میتوانید تنها با ریموت انرا حرکت دهید.

موارد نصب سایبان برقی علاوه بر این در جلب مشتری و تبلیغ برای مغازه هم موثر است. از این جهت سایبان مغازه را به عنوان سایبان تبیلغاتی هم می شناسند. زیرا میتوانید بدون هزینه عوارض شهرداری تبلیغ خود را روی سایبان داشته باشید و  از آن برای برندسازی استفاده نمایید.

ماندگاری تبلیغ روی سایبان زیاد است و در صورت پاک شدن امکان چاپ مجدد برای آن وجود دارد. تابش نور دید ویترین را برای مشتریان کاهش میدهد و نصب سایبان مغازه این مشکل را برای شما حل خواهد کرد. برای ساخت و تولید سایبان تنوع طرح و پارچه زیاد است و با توجه به مزایا و کاربرد آن طرفدارن زیادی دارد.

در برخی موارد میتوانید برای سایبان سنسور باد نصب کنید تا در زمان بادهای شدید به صورت خودکار بسته شود. نصب حسگر سلامت سایبان مغاز ه را تضمین میکند و بسته شدن سایبان در این موارد نیاز به حضور شما نخواهد داشت. سایبان برقی برای مغازه پوشش کامل ایجاد میکند و میتواند معرف برند و نام تجاری شما باشد.

موارد نصب سایبان برقی چیست ؟

فروش انواع سایبان برقی را از سایبان متین بخواهید !

موارد نصب سایبان برقی متنوع است و میتوان آنها را برای فضاهای مختلف همچون مغازه، حیاط، بالکن و … نصب و استفاده کرد. برقی بودن و کارکرد این سایبان ها علاوه بر ظاهر زیبا مشتریان زیادی را برای این محصول جذب کرده است. شرکت سایبان متین اولین تولید کننده در ایران آماده ارائه محصولات سایبان به شما می باشد. سابقه طولانی در تولید انواع سایبان میتواند ضامن کیفیت تولیدات ما باشد. پس همین حالا برای ثبت سفارش و خرید با ما تماس بگیرید. همچنین برای اطلاع از شرایط نمایندگی های ما در سراسر ایران از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

اخبارسایبانسایبان بالکنسایبان برقیسایبان پارکینگسایبان خودروسایبان ماشینسایبان مغازهنصب سایبان برقی

امکانات سایبان برقیسایبان برقیسایبان پارکینگسایبان مغازهقیمت سایبان برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *