نصب سایبان برقی

نصب سایبان برقی

نصب سایبان برقی


نصب سایبان برقی

نصب سایبان برقی حرفه ای میتواند تاثیر زیادی بر محل مورد بگذارد مخصوصا اگر نصب آن به صورت حرفه ای صورت بگیرد پس نصب آن را به شرکتی بسپارید که بتواند به صورت حرفه ای این کار را انجام دهد. برای اطلاعات بیشتر راجع به نصب سایبان برقی بهتر است ادامه ی مطلب را دنبال کنید و با ما همراه باشید.

مطلب پر بازدید : 

سایبان برقی مناسب برای زمستان 

سایبان برقی پاییزی

سایبان برقی فول باکس مغازه

نصب سایبان برقی چه مزیتی دارد ؟

همانطور که می دانید سایبان برقی یک سیستم متشکل از سازه ها و یک پوشش متحرک می باشد که با کمک جریان برق که متصل به یک موتور می باشد می توان آن را در وضعیت های دلخواه قرارداد. در اصل ممکن است سایبان به صورت تاشو و متصل به دیوار یا بالای درب یا پنجره باشد که در همه ی این مدل ها نیروی الکتریکی متصل به یک موتور وظیفه تغییر وضعیت سایبان را به عهده دارد که در این حالت می توانیم از یک ریموت کنترل جهت جمع و باز کردن سایبان برقی استفاده کنیم.

در مقالات مختلف حتما راجع به مزیت های نصب سایبان برقی خوانده اید و میدانید که این تکنولوژی بسیار کاربردی واقع شده است و همه ی مردم با کاربردهای مختلف از آن استفاده می نماید و در نتیجه باعث ایجاد آرامش در اوقات فراغت شما خواهد شد.

سایبان برقی را می توانید در هرجایی که خواستید نصب کنید و از سایه ی مطمئن آن بهره مند شوید بهتر است نصب سایبان برقی را به یک گروه حرفه ای بسپارید تا در اثر باد شدید یا عوامل جوی آب و هوایی دیگر صدمات جانی و مالی به بار نیاورد.

از جمله موارد دیگر مزایای نصب سایبان برقی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

ایجاد پوشش کامل در مقابل آفتاب یا هر نوع شرایط جوی
امکان انتخاب رنگ سایبان بر اساس نما یا رنگ ساختمان
تنوع مختلف نوع سایبان متناسب با نیاز شما
امکان طراحی آن تا عرض بالای ۵ متر
دارای وزن سبک ( به علت از سازه هایی از جنس آلومینیوم )
امکان تنظیم شیب تا ۴۵ درجه
استفاده از رنگ های مخصوص مقاوم در برابر پوسیدگی، خوردگی و زنگ زدگی
مقاومت بالا پارچه در برابر آب و آتش
امکان چاپ لوگو یا تبلیغ مورد نظر ( قابل توجه نیازمندان سایبان تبلیغاتی یا سایبان مغازه)
امکان نور پردازی سایبان توسط سیستم های نور پردازی
استفاده از ریموت کنترل جهت باز و بسته کردن سایبان
عدم نیاز به نیروی مکانیکی جهت باز و بسته کردن

در چه جاهایی می توان سایبان برقی نصب کرد؟

*سایبان مغازه 

*سایبان بالکن 

*سایبان پاسیو 

*سایبان پارکینگ (سایبان برقی خودرو) 

*سایبان استخر

*سایبان برقی برای ویلا

*سایبان برقی روف گاردن

*سایبان برقی پنجره

*سایبان برای رستوران های روباز

نصب سایبان برقی دوطرفه استخر

نکاتی که در هنگام نصب سایبان برقی باید دقت کنید 

به همان اندازه که جنس و متریال سایبان مهم است؛ نحوه نصب سایبان برقی نیز بسیار اهمیت دارد. در نتیجه انتخاب یک شرکت مجرب به شما این امکان را می دهد تا در عین انتخاب سایبان مناسب، نصبی با کیفیت و دور از خطا داشته باشید و نتیجه کار رضایت بخش باشد.

همانطور که مطلع هستید ایران کشوری چهار فصل می باشد. هوا در هر یک از شهر های ایران متفاوت است. همزمان گرمای جنوب، سرمای غرب و رطوبت شمال کشور را می توانیم مشاهده کنیم. در نتیجه برای انتخاب پارچه مناسب سایبان باید شرایط جوی نیز مورد توجه قرار گیرد. به عنوان مثال اگر مغازه شما در شهری گرم و آفتابی مانند اهواز می باشد باید از پارچه های مقاوم در برابر آفتاب و اشعه خورشید استفاده کنید. یا اگر در شهری هستید که رطوبت و بارش آن بسیار بالاست باید از پارچه و همچنین سازه ای استفاده کنید که در برابر رطوبت، پوسیدگی یا خوردگی و زنگ زدگی مقاوم باشد انتخاب یک پارچه مناسب برای سایبان برقی می تواند نتیجه ی مثبتی برای شما داشته باشد پس در نصب سایبان برقی با پارچه مناسب حتما دقت کنید.

قسمت بسیار زیادی از عمر سایبان ها به قطعات مصرفی بستگی دارد. انتخاب سازه های مقاوم و مناسب با شرایط آب و هوایی در طول عمر آن ها رابطه مسقیم دارد. که آن ها را در مقابل هر گونه زنگ زدگی، خوردگی، پوسیدگی و … بیمه می کند. انتخاب قطعات مناسب به شرکت منتخب شما بستگی دارد که اگر شرکت منصف و با تجربه ای باشد قطعاتی برای شما انتخاب می کند که شما بتوانید در مدت زمان زیادی از سایبان برقی استفاده کنید اگر قطعات مورد استفاده از کیفیت بالایی برخوردار نباشند سایبان شما طول عمر کوتاهی خواهد داشت و باید بعد از مدتی به فکر تعویض آن باشید.

مطالب پیشنهادی : 

انتخاب نوع مناسب سایبان برقی

سایبان برقی برای ویلا مناسب است ؟

نصب سایبان برقی حرفه ای روف گاردن

قیمت سایبان برقی چگونه محاسبه می شود؟

قیمت سایبان برقی در کنار نوع سایبان و مقاومت آن برای تمامی مصرف کنندگان اهمیت بالایی دارد. به طور کلی قیمت سایبان برقی به موارد زیر بستگی دارد:

جنس پارچه انتخاب شده
کیفیت پروفیل و سازه ها جهت سایبان برقی
انتخاب نوع سیستم حرکتی ( نوع گیر بکس یا همان موتور الکتریکی )
نوع سایبان برقی
هزینه نصب و اجرا

سفارش سایبان برقی از شما نصب و راه اندازی از ما 

شرکت سایبان برقی متین اقدام به تولید و نصب سایبان برقی با بهترین ابزارآلات و جنس های مرغوب اروپایی نموده است  و اميداست بتوانيم خدمات و سرويس دهی ارزنده ای را به  همشهريان و سروران عزيز ارائه دهيم.

برای سفارش سایبان برقی در هر مدلی که می خواهید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا بهترین سایبان را خدمت شما عرضه کنیم.

شرکت ما، سایبان متین نمایندگی در سراسر کشور ایران دارد که می توانید برای در ارتباط بودن با نماینده های شهر خود روی دکمه ی  زیر کلیک کنید تا بتوانید نماینده های شهر خود را مشاهده کرده و با آن ها تماس بگیرید.

اخبارنصب سایبان برقی

فروش نصب سایبانقیمت نصب سایباننصب سایباننصب سایبان برقینصب سایبان برقی اتوماتیکنصب سایبان برقی تبریزنصب سایبان برقی ماشیننصب سایبان پارکینگنصب سایبان جمع شوندهنصب سایبان ماشیننصب سایبان متحرکنصب سایبان متحرک استخرنصب سایبان متحرک خودرونصب سایبان مغازهنصب سایبان منزلنصب سایبان هوشمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *