نکاتی راجع به افزایش عمر سایبان برقی

نکاتی راجع به افزایش عمر سایبان برقی

نکاتی راجع به افزایش عمر سایبان برقی


نکاتی راجع به افزایش عمر سایبان برقی بدانید ! 

نکاتی راجع به افزایش عمر سایبان برقی ،  سایبان برقی جدیدی خریده اید اما نگران طول عمر آن هستید؟ از آنجا که سایبان برقی ساختاری است که زیاد تکان نمی خورد، عوامل طبیعی می توانند روی آن اثر معکوسی داشته باشند. اما خوشبختانه راه های زیادی برای افزایش طول عمر سایبان برقی وجود دارد که امروز به آن ها میپردازیم.

مطلب بیشتر : سایبان برقی برای ویلا مناسب است ؟

نکاتی راجع به افزایش عمر سایبان برقی

نکات افزایش طول عمر سایبان برقی چیست؟

سایبان برقی را همیشه تمیز نگه دارید

تجمع خاک و گل روی سایبان برقی طبیعی است زیرا تمام روز بیرون قرار دارد. اما اگر اجازه دهید که این خاک برای مدتی طولانی روی سایبان برقی بماند، در نهایت باعث پارگی پارچه می شود. می توانید از یک شلنگ آب برای تمیز کردن روی سایبان برقی استفاده کنید. اگر یک یا دو بار در ماه این کار را انجام دهید به افزایش طول عمر سایبان برقی کمک زیادی خواهید کرد.

 

استفاده از مواد شوینده مناسب برای تمیز کردن سایبان برقی

گاهی شلنگ آب نمی تواند کاملا سایبان برقی را تمیز کند و باید آن را با شوینده تمیز کنید. استفاده از هر ماده که دم دست است تنها ممکن است موجب وارد شدن آسیب بیشتر شود. برخی از پارچه ها به شوینده خاصی نیاز دارد. اگر از نوع شوینده مناسب اطمینان ندارید، با شرکت سازنده تماس بگیرید.

 

روش صحیح نگهداری سایبان برقی

در طول ماه های سرد سال، باید از نحوه صحیح نگهداری سایبان برقی اطمینان حاصل کنید. سایبان برقی را باید در محل خشکی نگهداری کنید که دچار کپک و قارچ نشود. به علاوه مراقب باشید که در مجاورت شی تیزی قرار ندهید. هر گونه بطری مایعات باید از کنار سایبان برقی دور شود، زیرا ممکن است نشت کند و موجب لکه شدن سایبان برقی گردد.

مطلب بیشتر : ایده ای نو با سایبان برقی 

افزایش عمر سایبان برقی

مراقبت از بدنه ی سایبان برقی

از آنجا که پارچه آسیب پذیرتر است، معمولا توجه بیشتری به آن می شود. اما سازه ی سایبان برقی هم اهمیت دارد. هر چند مدت بیشتری طول می کشد تا آسیب ببیند، اما باید آن را به صورت دوره ای بررسی کنید. بروز آسیب های کوچک به چارچوب با پیشرفت سریع همراه است. هر گونه آسیب باید سریعا تعمیر شود تا از وارد شدن هزینه های سنگین پیشگیری شود.

 

از ایجاد دمای بالا زیر سایبان برقی خودداری کنید

در ماه های گرم، آفتاب همیشه به سایبان برقی می تابد و مشکلی از این بابت وجود ندارد. این امر زمانی اهمیت می یابد که سایبان در معرض دمای بسیار بالا قرار می گیرد. کباب کردن غذا زیر سایبان برقی ایده خوبی نیست زیرا ممکن است موجب سوختن پارچه و وارد شدن آسیب به چارچوب سایبان شود. دود آتش می تواند موجب سیاه شدن پارچه شود. بنابراین مجبور خواهید شد که هزینه سنگینی برای تمیز کردن یا تعویض سایبان خود پرداخت کنید ولی اگر سایبان برقی را از شرکتی تهیه کنید که بتواند بهترین پارچه را روی سایبان شما با بالاترین کیفیت نصب کند موارد احتمالی که ذکر شد پیش نخواهد آمد پس در انتخاب شرکتی که میخواهید سایبان برقی مورد نظر را سفارش دهید دقت کنید.

بیشتر بخوانیم : سایبان برقی را از کجا خریداری کنیم ؟

نکاتی راجع به افزایش عمر سایبان برقی

از کدام شرکت سایبان برقی را تهیه کنیم؟

برای خرید سایبان برقی باید با شرکتی در ارتباط باشید که در این زمینه تجربه ی زیادی داشته باشد و بتواند یک سایبان برقی برای شما در نظر بگیرد که متناسب با شرایط شما باشد.

شرکتی که انتخاب میکنید حتما به سابقه ی آن دقت کنید ، چون هرچه سابقه ی بیشتری داشته باشد میتواند یک سایبان برقی با کیفیت و قیمت مناسب برای شما در نظر بگیرد صد در صد شرکتی که تازه در این زمینه فعالیت میکند نمیتواند یک سایبان برقی مناسب برای شما در نظر بگیرید چون تجربه ندارد که کدام سازه یا پارچه برای محیط شما ماسب است پس  تجربه ی شرکتی که انتخاب میکنید اهمیت زیادی بدهید.

سایبان متین در زمینه عرضه ی سایبان برقی ، سایبان برقی مغازه ، سایبان متحرک سابقه ی طولانی دارد که میتوانید با تکیه بر تجربه ی این تیم بهترین سایبان برقی را داشته باشید .

همچنین سایبان متین دارای مشاوره ی رایگان است که با توجه به نظرات شما در ظاهر سایبان برقی بهترین ها را به شما پیشنهاد میکند که به نفع شما تمام شود ، قیمتی هم که به شما میگودی همان قیمتی است که برای شما کار کرده پس میتوانید بهترین سایبان برقی را با کیفیت و قیمت مناسب از گروه سایبان متین سفارش دهید.

هرجا که هستید سایبان برقی را سفارش دهید ! 

هر جای ایران که هستید میتوانید سایبان برقی مورد نظرتان را سفارش دهید ، فرقی نمیکند کجای ایران باشید میتوانید بهترین سایبان برقی را از گروه سایبان متین سفارش دهید.

سایبان متین نماینده های مختلفی در شهر های ایران دارد که آماده ی ارائه ی خدمات به شما مشتریان عزیز است ، با مراجعه به قسمت نمایندگی ها میتوانید نماینده های شهر خود را مشاهده کنید و با آنها تماس بگیرید.

سایبان متین پروژه های زیادی در زمینه ی انواع سایبان برقی اجرا کرده است که مشاهده ی آن ها میتواند در انتخاب یک سایبان برقی مناسب به شما کمک کند پس لینک های زیر را دنبال کنید.

اخبارسایبان برقی

اجرای سایبان برقیسایبان برقیسفارش سایبان برقیقیمت سایبان برقی

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *