پارچه و رویه ی مناسب سایبان برقی

پارچه و رویه ی مناسب سایبان برقی


سایبان برقی دارای یک پارچه یا رویه است که به آن دالبر گفته می شود و اجناس ، انواع مختلفی دارد ، دالبر می تواند از طرح و نقشه های مختلفی استفاده شود همچنین اگر خواستار این باشید که روی دالبر طرح چاپی بیندازید از پارچه ی فلکسی باید استفاده کنید. چند نوع پارچه با جنس های مختلفی وجود دارد که شما می توانید با سلیقه ی خود طرح آن را انتخاب کنید.در این مطلب شما را با انواع مدل ها و طرح های پارچه و رویه  مناسب سایبان برقی آشنا خواهیم کرد تا بتوانید سایبان برقی مناسبی را تهیه کنید.

انواع مدل پارچه و رویه ی سایبان برقی :

  • پارچه فلکسی
  • پارچه ترانزیتی
  • پارچه برزنتی

پارچه و رویه ی مناسب سایبان برقی

پارچه مدل فلکسی سایبان برقی

این نوع پارچه زمانی استفاده می شود که درخواست کننده تقاضای چاپ تبلیغات و یا عکس و… را روی دالبر سایبان برقی خود داشته باشد که بهتر است از این مدل سایبان برقی استفاده شود ، به دلیل اینکه این نوع مدل پارچه فلکسی نوشته ی تبلیغاتی روی دالبر آن از بین نخواهد رفت ، کمرنگ نمی شود و هیچ موردی در مواقع تغییرات آّب و هوایی مانند بارش برف و باران و … پیش نمی آید.

پارچه مدل ترانزیتی سایبان برقی

این نوع مدل پارچه در برابر گرمای شدیدآفتاب ، بارش برف و باران بسیار مقاوم است کیفیت بالایی دارد وهمچنین پارچه سبک و قابل حمل ، ضد آب،مقاومت بالا در مقابل بارش تگرگ ،مواد شیمیایی مانند مواد اسیدی و قلیایی مقاومت بالایی دارد. از نظر طرح پارچه فقط مدل تک رنگ آن وجود دارد که می توانید تمام رنگ های اصلی را  ببینید و رنگ مورد نظر خود را روی پارچه ترانزیتی و سایبان برقی خود را با شکل مناسب تهیه کنید.

پارچه و رویه ی مناسب سایبان برقی

پارچه مدل برزنتی سایبان برقی

مدل پارچه ی برزنتی مقاومت بالا در برابر نور خورشید و بارش برف و باران دارد ، ضخامت بسیار بالا واستحکام زیادی دارد.  این نوع مدل پارچه ی برزنتی علاوه بر استفاده برای سایبان برقی می توان در  در مصارف صنعتی و حمل و نقل استفاده کرد و دارای مزیت های بسیار زیادی است از جمله :

  • با نصب این نوع پارچه برای سایبان برقی خود میتوانید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید.
  • مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی ، تابش نور خورشید شدید
  • مقاومت بالا در مقابل نشست رطوبت ، یخ زدگی
  • مقاومت در برابر اجسام تیز از جمله چنگال پرندگان
  • مقاومت کششی بالا
  • دارای انعطاف پذیری بالا

سایبان برقی

انواع رویه مناسب سایبان برقیانواع مدل پارچه سایبان برقیپارچه و رویه مناسب سایبان برقیسایبان برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *