چتر سایبان زیبا و باکیفیت

چتر سایبان

چتر سایبان


چتر سایبان زیبا و باکیفیت

اگر به دنبال یک سایه ایده آل برای پاسیوی بزرگ یا فضای ناهارخوری رستوران خود هستید، مطمئنا میتوانیم خرید چتر سایبان زیبا و باکیفیت را به شما توصیه کنیم. این محصول در اندازه ها و ایعاد استاندارد و سفارشی موجود است تا نیاز شما را برای داشتن یک محل زیبا جهت استراحت یا پذیرایی از مهمان فراهم کند. همچنین میتوانید از لوازم جانبی برای افزایش قابلیت و استفاده راحت تر از این محصول استفاده کنید. برای مناطق بزرگ تر با مساحت بیشتر یا تراس های تجاری میتوانید از سایبان چتری پایه وسط استفاده کنید. اندازه های بزرگ این چترها 2.5 در 3.5 متر است. هر چتر میتواند فضای گسترده ای را تحت پوشش خود قرار دهد و سایه مناسبی را ایجاد خواهد کرد.

برای ما ضمانت و دوام کار حیاتی است. پس سیستم میله مرکزی محکم است و پایه را پشتیبانی میکند. به منظور جلوگیری از پیچ خوردگی و یا پرت شدن چتر، خیلی محکم به پایه جوش داده میشود. سایبان خیلی محکم روی پایه می ایستد و به راحتی قابل استفاده است. ساختار این وسیله در برابر باد و باران مقاوم است و در شکل های مختلف مربع و دایره میتوانید آنرا سفارش دهید.

از چتر سایبان میتوانید برای مقاصد تبلیغاتی هم استفاده کنید. روی چتر امکان چاپ شعار تبلیغاتی، لوگو و آرم شما وجود دارد تا علاوه بر زیبایی، به برندسازی برای کسب و کار شما هم کمک کند. این یک راه حل تبلیغاتی ایده آل است تا نظر مشتریان شما را هرچه بهتر به رستوران و کافه جلب نماید. امکان انتخاب رنگ و طرح و چاپ روی این سایبان زیبا انرا بسیار پرطرفدار و کاربردی تر کرده است.

چتر سایبان پایه کنار

سایبان چتری پایه کنار 

یکی از مدل های پرطرفدار چتر سایبان زیبا و باکیفیت مدل پایه کنار است که بدون شک به عنوان یک مدل کلاسیک بسیار جذاب است. این طرح بیش از بیست سال است که تولید و استفاده میشود و نشان میدهد که چقدر زیبا و محبوب است. این چتر به وسیله یک قلاب روی پایه با سیستم طناب و قرقره قابل حرکت دادن است. پس از باز کردن طناب میتوانید چتر را باز و بسته کنید.

جنس چادر چتر از اکریلیک است و 99 درصد از اشعه ماوراء بنفش را مسدود میکند . تقریبا ضدآب است. قاب آلومینیومی آن با فضای آزاد و تغییرات جوی سازگاری دارد و ضد زنگ می باشد. این مدل از چتر سایبان یک پوشش ایده آل برای مجموعه های بزرگ و رستوارن ها، کافه ها و ویلاها می باشد. میتوانید آنرا در کنار استخر و یا داخل حیاط هم داشته باشید. این چترها همچنین برای کاربرد های تجاری هم مناسب هستند و بسیار مناسب رنگ آمیزی شده اند.

نصب این محصول نیاز به زمان زیادی ندارد اما یک کار نسبتا دشوار است. باید ابتدا زمین را برای پایه آن سوراخ کرد. الیته برخی از انواع آن پایه متحرک دارند و نیازی به نصب نمی باشد. برای نصب داخل زمین باید یک سوارخ بزرگ ایجاد شود و پایه چتر را در ان قرار دهند. این چتر ضد باد نیست و با این وجود اگر در منطقه ای با بادهای شدید نصب میشود بهتر است مراقبت کنید و در زمان بادهای شدید انرا ببندید.

خرید چتر سایبان

اگر در بین انواع سایبان های موجود به این نتیجه رسیدید که به یک چتر سایبان زیبا و باکیفیت نیاز دارید میتوانید به ما مراجعه کنید. شرکت سایبان متین انواع بیشماری از سایبان ها را تولید میکند که چترهای بادوام و زیبا تنها یکی از آنها است. این چتر ها در اندازه ها، شکل ها و طرح ها و رنگ های مختلف و متنوع عرضه میشوند که برای تمام سلیقه ها مناسبند. چترها نه تنها مفید هستند، بلکه زیبایی فوق العاده ای هم دارند و فضای دلپذیری را برای شما فراهم میکنند. به این دلیل از آنها برای انواع مصارف خانگی، رستوران ها، کافه ها و همچنین باغ های خصوصی خریداری میشود. میتوانید این چترهای زیبا را بر اساس نیاز و متناسب با محل مورد نصب خریداری کنید. سایبان چتری ما محافظت کامل در برابر آفتاب و اشعه ماوراء بنفش به وجود می آورند.

چتر سایبان زیبا و باکیفیت

پس میتوانید مطمئن باشید که فازغ از هر شرایط آب و هوایی، انتظارات شما را برآورده خواهند کرد. با افزودن هیتر و روشنایی، در شب های زمستان راحتی شما فراهم میشود. با جدیدیترین فناوری مورد استفاده در تولید این محصولات میتوانید مطمئن باشید که آنها پس از سالها استفاده، زیبایی و ماندگاری خود را حفظ خواهند کرد.

برای خرید و سفارش این محصول در هرجای ایران که هستید از طریق لینک زیر شرایط نمایندگی های ما را بررسی کنید و با ما در تماس باشید. همکاران ما اماده ثبت سفارش و تولید این محصول طبق استانداردها و سلیقه و نیاز شما هستند.

اخبارچتر بزرگسایبان

چتر سایبان زیبا و باکیفیتخرید سایبان چتریسایبان چتریسفارش سایبان چتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *