چرا از سایبان باید استفاده کنیم؟ | تاثیر سایبان در نقاط مختلف منزل

چرا از سایبان باید استفاده کنیم؟

چرا از سایبان باید استفاده کنیم؟


چرا باید از سایبان استفاده کنیم؟

سایبان در پوشش خارجی  ساختمان کمک می کند که حرارت حاصل از منابع گرمایشی طبیعی نظیر انرژی تابشی خورشید، گرمای حاصل از وسایل الکتریکی گرمای حاصل از ساکنین در فضا داخلی خانه نماند و دمای داخل منزل متعادل باشد.

 

چرا از سایبان باید استفاده کنیم؟

 

در اوقات گرم سال فضای داخل خانه طاقت فرسا شده و همچنین باید انرژی زیادی از جمله برق ، آب و گاز مصرف شود تافضای داخل خانه خنک شود شما می توانید برای جلوگیری از این امر یک سایبان با عمق مناسب در نظر بگیرید و نصلب کنید.منظور از عمق مناسب برای سایبان این است که عمقی در نظر بگیرید که از در اوقات گرم سال از تابش نور خورشید به داخل منزل جلوگیری کند ولی در فصل زمستان از تابش نور خورشید جلوگیری و ممانعتی ایجاد نکند،

شما می توانید در مواردی از سایبان افقی ، یا عمودی و همچنین یا از هردو استفاده کنید و این بستگی به نظر طراح و سلیقه ی شخصی شما دارد ، و طراح می تواند با در نظر گرفتن ابعاد مناسب حتی سقف بازشو هم برای خانه ی شما در نظر بگیرد.

تاثیر سایبان در نقاط محتلف منزل

قرار دادن سایبان برروی پنجره ها ، کنار استخر ،  دیوار های شیشه ای، مانع تابش مستقیم خورشید می شود ودر نهایت میزان گرما را کاهش می دهدو این مقدار کاهش به مقدار سایه ای که ایجاد می شود دارد.وقتی شما از سایبان مناسب استفاده کنید می توانید از تابش نور خورشید و محلی که سایبان را قرار داده اید از گرم شدن آن جلوگیری کنید. و سایبان خارجی بر اثر تحقیقات انجام شده میتواند تا 90 درصد از حرارتی که بر اثر تابش آفتاب است را به داخل اتاق کاهش دهد.

سایبان را می توانید در  فضاهاى بيرون خانه، پاسيوها، حياط خلوت ها، باغ هاى مدرن و روف گاردن ها قرار دهید. سایبان چوبی ،  از يك سازه چوبى تشكيل مى شود كه مى تواند به پرده ، پارچه های مختلف ، گیاهان رونده مجهز باشد. این سایبان را میتوانید جدا از منزل و یا متصل به آن قرار دهید.

 

سایبان

تاثیر سایبانتاثیر سایبان نقاط مختلف منزلچرا از سایبان باید استفاده کنیم؟دلیل استفاده از سایبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *