اجرای سایبان برقی در رستوران مسلم

اجرای سایبان برقی در رستوران مسلم

اجرای سایبان برقی در رستوران مسلم


اجرای سایبان برقی در رستوران مسلم

اجرای سایبان برقی در رستوران مسلم که در بازار تهران واقع شده است و همه ی ما حداقل یک بار به این رستوران معروف بعد از کلی گشت و گذار در بازار مراجعه کردیم و همیشه تعریف کباب های خوشمزه اش را زیاد شنیدیم حالا شرکت ما سایبان متین برای این رستوران معروف شش عدد سایبان برقی در طبقه ی بالای رستوران به اجرا رسانده است و دلیل آن را در ادامه ی مطلب برای شما ذکر خواهیم کرد با ما همراه باشید.

دلیل اجرای سایبان برقی در رستوران مسلم چیست؟

همانطور که میدانید رستوران مسلم مشهورترین رستوران در بازار تهران است که از توریست ها گرفته تا کوچک و بزرگ در این رستوران مشغول میل کردن سفارشاتشان هستند و اینکه تا حالا صفی که برای صرف غذا جلوی این رستوران بسته می شود را حتما مشاهده کرده اید و دلیل آن هم خدمت رسانی بی نظیر این رستوران است.

حالا می رویم به سراغ دلیل نصب سایبان برقی برای این رستوران پرطرفدار ، یکی از دلایلی که باعث شده صاحبان این رستوران به فکر نصب سایبان برقی بیفتند این است که فضای بیشتری برای مشتریان فراهم کنند که دیگر احتیاجی به صف ایستادن و معطل شدن نداشته باشند و بتوانند در فضای باز از مشتریان پذیرایی کنند.

اگر داخل رستوران مسلم رفته باشید میبیند که فضای داخل رستوران خیلی گرم و دلیلش هم روشن بودن گاز ، منقل و …. است بنابراین نصب سایبان برقی می تواند تاثیر بسزایی در کنترل هوای داخل رستوران خواهد داشت.

حالا که فهمیدیم چرا رستوران مسلم بهترین رستوران در بازار تهران از سایبان برقی استفاده کرده است شما هم اگر پر طرفداری مثل این رستوران دارید برای گسترش فضا و پذیرایی از مشتریان بیشتر می توانید از سایبان برقی استفاده کنید و بهترین سایبان برقی را از ما سفارش دهید.

مطلب پیشنهادی : 

اجرای سایبان برقی دو طرفه در کافه

سقف متحرک برای رستوران خوبه؟

معرفی انواع سایبان متحرک

اجرای سایبان برقی در رستوران مسلم در بازار تهران-سایبان متین

با نصب سایبان برقی رستورانی دلباز داشته باشید!

شاید از خودتان بپرسید که سایبان برقی چجوری در دلباز شدن رستوران کمک می کند ، حتما به رستوران هایی مراجعه کردید که دارای پنجره های بزرگ بودند  پرده های ضمخت و رنگی از آن آویزان شده باشد و همینامر هم جلوی تابش آفتاب را می گیرد و مانع از این می شود که شما همراه با صرف غذا محیط بیرون را هم مشاهده کنید همین موضوع باعث دلگیر شدن رستوران می شود و صد در صد صاحبان رستوران به فکر چاره ای می افتند و می خواهند محیطی دل انگیز برای مشتریان فراه کنند ولی از این واهمه دارند که با برداشتن پرده ها تابش آفتاب باعث می شود که مشتریان اذیت شوند و گرمای بسیار زیادی به داخل رستوران نفوذ کند. یک راه حل بسیار کار آمد این است که سایبان برقی نصب کنید.

رفع مشکل عدم وجود پرده با نصب سایبان برقی 

نصب سایبان برقی تمام مشکلات شما در نبود پرده را حل می کند یعنی از تابش آفتاب به داخل جلوگیری می کند و حتی باعث می شود دمای داخل رستوران شما تا 30 درجه خنک تر شود و از بارش باران ، برف هم جلوگیری خواهد کرد و فضای دلگیر رستوران شما را به فضایی دل انگیز تبدیل می کند و باعث می شود مشتریان شما روز به روز بیشتر از قبل شود.

دلیل مشتاق بودن صاحبان رستوران از سایبان برقی چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد یکی از دلایلش این است که محیطی دلنشین برای مشتریان فراهم کنند تا آنها بتوانند به راحتی غذای خود را میل کنند. از دیگر دلایلی که می توان ذکر کرد این است که آنها می توانند تبلیغات مورد نظرشان را روی پارچه سایبان به چاپ برسانند.

تبلیغاتی منحصر به فرد مشتریانی منحصر به فرد به همراه خواهد داشت. تبلیغات باعث می شود رستوران شما زودتر از آنچه که فکرش را بکنید معروف شوید و حتی روی دست بسیاری از رستوران های دیگر هم بزنید و تنها نام شما ورد زبان بیشتر مردم شود البته بعد از تبلیغات کیفیت غذاهایی که به مشتریان می دهید هم ملاک است پس هم کیفیت را در نظر بگیرید و هم تبلیغات را تا مشتریانتان روز به روز بیشتر از دیروز شود.

اجرای سایبان برقی در رستوران مسلم آن هم 6 عدد مشتاق بودن صاحب این رستوران را برای پذیرایی از مشتریان بیشتر نشان می دهد چون در این رستوران توریست های زیادی مراجعه می کنند بهتر است محیطی بسیار دلنشین فراهم کنند تا آنها از مراجعه به این رستوران پشیمان نشوند و بتوانند غذاهای لذیذ ایرانی را نوش جان کنند.

مظالب پر بازدید : 

ایده ای نو با سایبان برقی 

سایبان برقی را از کجا خریداری کنیم؟

سایبان برقی فول باکس مغازه

تاثیر استفاده از سایبان برقی برای رستوران مسلم

از تاثیراتی که سایبان برقی برای رستوران مسلم گذاشته است در مطلب بالا اشاره کرده ایم که یکی از آن ها هم ایجاد محیطی بیشتر برای پذیرایی از مشتریان بیشتر بود و اینکه آن صف های طولانی برای صرف غذا که ممکن است بعضی ها پشیمان شوند و صف را ترک کنند بود.

از دیگر تاثیرات سایبان برقی بر این رستوران این است که بتوانند هوای محیط داخل رستوران را کمی بهتر کنند و از آن گرمای داخل بکاهند یک محیطی دلنشین برای مشتریان فراهم کنند.

تنها هدق رستوران ها این است که محیطی مناسب و آرامش بخش برای مشتریان فراهم کنند تا آنها از صرف غذا در این محیط لذت ببرند  به مشتریان دائم تبدیل شوند.

اجرای سایبان برقی در رستوران مسلم -سایبان متین

هرجا و هر کجا که هستید میتوانید سایبان برقی را از ما سفارش دهید! 

هر نوع سایبان برقی که میخواهید می توانید از شرکت ما که به عنوان بهترین شرکت عرضه کننده ی سایبان به حساب می آییم سفارش دهید فرقی هم نمی کند که کجای ایران هستید هر کدام از شهر های ایران که باشید می توانید با نماینده های شهر خود در ارتباط باشید .

سایبان متین علاوه بر عرضه ی سایبان برقی در زمینه های عرضه ی انواع سایبان بالکن ، سایبان پارکینگ ، سایبان مغازه ، سایبان اتوماتیک و … فعالیت می کند که می توانید هر نوع سایبانی که خواستید با ما در ارتباط باشید.

برای مشاهده ی نماینده های شهر خود می توانید روی دکمه ی زیر کلیک نمایید و برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

اخبارپروژه سایبان برقیپروژه سایبان مغازهپروژه هاسایبان برقیسایبان برقی مغازهسایبان مغازه

رستوران مسلمسایبان برقیسایبان برقی ارزانسایبان برقی در رستوران

1 Comment

  • دوستم رفته بود رستوران مسلم گفته بود قسمتی که سایبان برقی نصب کرده بودن خیلی جذاب شده بود واقعا نمیدونستم نصب یه سایبان انقدر میتونه مفید باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *