اجرای سایبان برقی دو طرفه در کافه

اجرای سایبان برقی دو طرفه در کافه-سایبان متین 02122361050

اجرای سایبان برقی دو طرفه در کافه-سایبان متین 02122361050


اجرای سایبان برقی دو طرفه در کافه

اجرای سایبان برقی دو طرفه در کافه توسط تیم حرفه ای سایبان متین در محل ولنجک ، کافه باغ ولنجک اجرا شده است که دارای ویژگی های زیر می باشد :

نوع سایبان : سایبان برقی دو طرفه و تک محوره

تعداد سایبان : 2 عدد

نوع پارچه : پارچه پی وی سی

رنگ پارچه : سبز

آپشن استفاده شده : نصب هیتر گرمایشی

اطلاعات بالا مختص به این پروژه اجرا شده است و عکس های این پروژه توسط تیم سایبان متین گرفته شده است در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر راجع به این پروژه برای شما توضیح دهیم.

اجرای سایبان برقی دو طرفه در کافه-سایبان متین

سایبان برقی دو طرفه اما تک محوره یعنی چه؟

همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید سایبان برقی دو طرفه است اما بدون هیچ اتصالی هر کدام به یک محور جداگانه متصل هستند و جداگانه امکان کنترل دارند و هیچ تداخلی در کنترل برای دیگر سایبان های ایجاد نخواهدشد.

در این پروژه در اصل 4 عدد سایبان برقی به اجرا در آمده است به طوریکه هر کدام یک محور جداگانه دارند ساخت این نوع سایبان برقی فقط از دست یک تیم حرفه ای بر می آید هیچ شرکت عرضه کننده ای که تجربه ای در این زمینه نداشته باشد نمی تواند یک سایبان برقی دو طرفه آن هم دو عدد و به صورت تک محوره به شما عرضه کند.

سایبان برقی دو طرفه از دیگر سایبان های کشویی است که به آن سایه بان دو طرفه کشویی هم گفته می شود اگر این اسم را در جاهای دیگر دیدید تعجب نکنید همان سایبان برقی دو طرفه است.

مطالب پر بازدید : 

سایبان برقی برای زمستان 

سایبان برقی پاییزی

سایبان برقی فول باکس مغازه

سایبان برقی دو طرفه در کافه-سایبان متین

چرا سایبان برقی دو طرفه محبوبیت بالایی دارد ؟

سایبان برقی دو طرفه معمولا برای فضاهای کاملا باز مثل استخرهای روباز، فضای باز رستوران و کافی شاپ استفاده شده و از دو سایه بان متقارن که روی ستون های آلومینیومی به موازات هم قرارگرفته اند تشکیل می شود. سادگی، زیبایی، بصرفه بودن و باز و بسته شدن آسان توسط موتور برقی ویژگی های سایه بان دوطرفه می باشد که امکان مدیریت فضای باز گسترده ای را در برابر نور شدید و باران برای شما فراهم می آورد.

از دیگر ویژگی هایی که باعث محبوبیت این مدل سایبان برقی شده این است که از دیگر امکانات سایبان دوطرفه می توان به قابلیت بازشوندگی بال ها به صورت جداگانه و تنظیم مقدار بازشوندگی هر بال برای مدیریت بهتر فضا اشاره نمود.

اگر سایبان برقی دو طرفه با استفاده از یراق آلات مرغوب ساخته شود و پارچه سایبان کیفیت مناسب و استانداردی داشته باشد با توجه به تکنولوژی که در آن بکار رفته باعث شده تبدیل به محصولی با کیفیت و قیمت مناسب شود که می تواند مقاومت خوبی در برابر تابش شدید نور خورشید، باران و باد داشته باشد و زیبایی و آرامش را برای محیط پیرامون فراهم کند.

از جمله ویژگی های سایه بان دو طرفه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

? تنوع رنگ و طرح

? نصب سریع

? تعمیر، نگهداری و خدمات پس از فروش مناسب

? طول عمر بالا

? صرفه جویی در هزینه

? ابعاد کوچک

?باز و بسته شدن اتوماتیک و دستی

? قابلیت تنظیم ابعاد باز و بسته شدن

? پوشش سطح وسیع تری نسبت به سایبان برقی های معمولی

اجرای سایبان برقی دو طرفه در کافه

چه مدل سایبان برقی برای کافه بهتر است ؟

مدل سایبان برقی بستگی به نیاز شما دارد که هدفتان از نصب سایبان برقی چیست؟ بعضی از کافه ها هستند که فقط می خواهند از تابش آفتاب به داخل مغازه جلوگیری کنند که سایبان برقی معمولی هم برای آنها مناسب است و بعضی از کافه های هستند که می خواهند محیط بیرونی کافه را زیباتر کنند و بتوانند از مشتریان پذیرایی کنند که سایبان چتری هم می تواند کار آن ها را راه بیندازد.ولی بعضی از صاحبان کافه هستند که فکرشان پذیرایی از مشتریان در محیطی است که آن ها راحت باشند اما می خواهند محیط بیرونی را کاملا پوشش دهند که هیچ نوع عامل طبیعی نتواند مشتریان را اذیت کند پس سایبان برقی دو طرفه می تواند بهترین گزینه باشد این مدل سایه بان می تواند علاوه بر اینکه سطح بیشتری را پوشش می دهد با نصب آپشن های دیگر هم محیط دلپذیری برای مشتریان فراهم نماید.

باز هم تاکید می کنم که بستگی به نیاز شما دارد بعد از اینکه هدفتان از نصب سایبان برقی معلوم شد می توانید به راحتی انتخاب کنید تا بتوانید بهترین بهره مندی را از سایبان متحرک خود داشته باشید.

بسیاری از مشتریان هستند که نیازمند مشاوره دارند ولی فکر می کنند که بابت مشاوره قرار است پولی پرداخت کنند اما سخت در اشتباهید مشاوره ما به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد اگر سر درگم در انتخاب نوع سایبان برقی مورد نظرتان هستید می توانید از ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

پیشنهاد برای مطالعه : 

انتخاب نوع مناسب سایبان برقی

نکاتی راجع به افزایش عمر سایبان برقی

اجرای سایبان برقی دو طرفه در کافه-سایبان برقی متین 02122361051

سفارش هر نوع سایبان برقی از سایبان متین 

اگر دنبال شرکت عرضه کننده ی سایبانی هستید که بتواند هر نوع سایه بانی که شما می خواهید را عرضه نماید می توانید با شرکت ما ، سایبان متین در ارتباط باشید.

شرکت سایبان متین هر نوع سایبان برقی که شما بخواهید به خدمت شما مشتریان عزیز عرضه می کند فرقی نمی کند چه مدل و چه طرحی داشته باشد آن را برای شما تهیه می نماید و نصب و راه اندازی می کند. هدف ما جلب رضایت شما است تا بتوانید از انتخاب ما راضی و سربلند باشید.

سایبان متین در تمام شهر های ایران نمایندگی دارد که می توانید نماینده های شهر خود را مشاهده کنید و برای سفارش محصول مورد نظرتان ، استعلام قیمت، مشاوره رایگان با آن ها در ارتباط باشید.

اخبارپروژه سایبان اتوماتیکپروژه سایبان برقیپروژه هاسایبان برقیسایبان برقی اتوماتیکسایبان متحرکسایه بان برقیفروش سایبان برقیقیمت سایبان برقینصب سایبان برقی

سایبان اتوماتیکسایبان برقیسایبان برقی دو طرفهسایه بان برقیسایه بان دو طرفهقیمت سایبان برقی

1 Comment

  • رفتم این رستوران رو اونموقع نداشتن از این سایبون ها! ولی واقعا تو هوای سرد خیلی حال میده بشینی بیرون و غذا و نوشیدنی گرم بخوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *