انواع سایبان ها


انواع سایبان

انواع سایبان در اشکال و سبک های مختلف در دسترس هستند و می توانند در هر الگوی، رنگ یا اندازه باشند، بنابراین وقت خود را در انتخاب مدل هایی که به ظاهر شما مناسب است، صرف کنید. اما گام بعدی انتخاب یک طراحی خاص است. در اینجا انواع سایبان را به شما معرفی می کنیم:

سایبان ثابت:

این نوع سایبان به طور دائم در خارج از خانه نصب شده است. مطمئنا محکم و پایدار است، اما می تواند برف را جمع آوری کند و خستگی های شدید باد را جمع آوری کند. بنابراین، یک متخصص برای نصب را استخدام کنید تا اطمینان حاصل کنید که این تأثیر را تحمل می کند.

 

سایبان ثابت

 

سایبان قابل حمل:

این سایبان قابل حمل برای راحتی ساخته شده است. آنها مستقل هستند و می توانند به راحتی از یک مکان به مکان دیگر منتقل شوند تا در هر جایی که مورد نیاز است مورد استفاده قرار گیرد. آنها حتی می توانند حرکت کنند تا مسیر صعود و تنظیم خورشید را دنبال کنند.

سایبان برقی :

 سایبان برقی از یک مکانیزم الکتریکی برای رول سایبان استفاده می کند و حتی می تواند از راه دور کنترل شود تا از باران جلوگیری شود. آنها همچنین با سنسورهایی که آب و هوا را کنترل می کنند، در دسترس هستند و در هنگام آفتابی شدن، واحد را فعال می کنند و زمانی که باد برداشت می شود، در دسترس است. اما همیشه اطمینان حاصل کنید که دستگاه دارای سوئیچ اتوماتیک است، بنابراین اگر شما موتور را شکستید یا مشکلی برای آن پیش آمد ،  می توانید آن را با دست باز و بسته کنید.

سایبان برقی

سایبان پاسیو:

 سایبان پاسیو به یک دیوار ثابت شده و در  محل استراحت و پاسیو منزل شما قرار می گیرند. و از انواع سایبان های معرفی شده شاید این نوع سایبان بیشتر مورد استفاده قرار گیرد بنابراین برای انتخاب سایبان دقت کنید و همچنین سایبان متین در انواع سایبان پاسیو طرح های مختلف و رنگهای مختلفی دارد ومشاورین سایبان متین برای انتخاب بهترین سایبان در انتظار شما هستند.

 

سایبان پاسیو

سایبان چتری :

سایبان چتری همانطور که از نام اش پیداست ، این طرحها نیاز به نصب دیوار ندارند. آنها یک چارچوب ساختاری آزادانه هستند. سایبان چتری در فضاهای باز محبوب هستند و ساخت و ساز های فوق العاده آنها به این معنی است که می توانید در فضاهای بزرگ مانند رستوران ها، مناطق کنار دریا و چمن را استفاده کنید. همچنین از سایبان چتری می توانید در پاسیو استفاده کنید و انعطاف پذیری این مدل بیشتر از مدل های دیگر است.

 

سایبان چتری

 

سایبان برقی متین بهترین خدمات را به شما ارایه می دهد و شما را از انواع سایبان های مختلف که در مناطق مختلفی کاربرد دارد مطلع می کند تا شما وقت زیادی برای انتخاب سایبان تلف نکنید و سایبان مناسب را انتخا کنید.

سایبان برقیسایبان پاسیوسایبان چتری

انتخاب بهترین سایبانانواع سایبانسایبان های مختلفسایه بانمعرفی انواع سایبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *