جذب مشتری با سایبان برقی

جذب مشتری با سایبان برقی-سایبان متین

جذب مشتری با سایبان برقی-سایبان متین


جذب مشتری با سایبان برقی

جذب مشتری با سایبان برقی از جمله اهداف مغازه داران به حساب می آید ، وظیفه سایبان برقی فقط ایجاد سایه جلوی درب مغازه نیست ، با نصب یک سایبان مغازه و یک بار هزینه می توانید برای اهداف متنوع تری استفاده نمایید ، یکی از اصلی ترین هدف های هر کسب و کاری دیده شدن بیشتر و جذب مشتری است. برای داشتن یک بازاریابی موفق بهتر است از سایبان برقی مغازه استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چه مدل سایبان برقی می تواند در جذب مشتری و یک بازاریابی موثر واقع شود.

نورپردازی سایبان مغازه تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد

استفاده از سایبان برقی که نورپردازی دارد بهترین راه برای بهبود ظاهر مغازه است که زیبایی خاصی به آن خواهد داد. روش های مختلفی برای نورپردازی سایبان برقی وجود دارد یکی اینکه می توانید از ال ای دی ها برای نورپردازی استفاده کنید و دیگر نیازی نیست لامپ های خیلی بزرگ که ظاهر نامناسبی به مغازه می دهد را نصب نمایید. لامپ ال ای دی هم ظاهر سایبان مغازه را زیباتر می کند و هم اینکه در جذب مشتری موفق خواهید بود و اینکه حتما نباید ال ای دی های سفید رنگ به سایبان بزنید می توانید از ال دی های رنگی استفاده کنید.

لامپ های هالوژنی هم می تواند با نور بسیار زیادی که دارد محیط زیادی را تحت پوشش قرار دهد و اینکه تنوع رنگی بالایی دارد و دست شما برای انتخاب رنگ مورد نظرتان باز است بستگی به سلیقه ی خودتان دارد که چه نوع نور پردازی را برای سایبان مغازه ی خود انتخاب کنید.

مطالب پیشنهادی : 

سایبان برقی کنار استخر

سایبان مغازه جذاب

ساخت سایبان پارکینگ حرفه ای

با سایبان برقی در هر ساعات از روز مشتری جذب کنید 

بعضی از کسب و کار های در شب اوج فروششان شروع می شود ، چون شب ساعاتی برای گذراندن اوقات فراغت افراد بعد از ساعات کاری است. بازاریابی و جذب مشتری با سایبان برقی نور پردازی شده بسیار راحت تر انجام می شود. ناخودآگاه نور سایبان برقی شما به چشم افراد رهگذر می خورد و آن ها را جذب می کند. این نوع سایبان برقی برای کافه ، رستوران ، ویتامینه ها بسیار مناسب است . با استفاده از سایبان مغازه نور پردازی شده خود را خاص جلوه دهید.

به دلیل اینکه مغازه ی شما 24 ساعته بتواند به مشتریان خدمات ارائه کند در نظر آنها شما بهترین مغازه شناخته خواهید شد و شما را به دوستان ، آشنایان خود معرفی می کند و همین کار باعث می شود تا مشتریان زیادی را جذب کنید.

نور پردازی که برای سایبان مغازه ی شما استفاده می شود کاملا تضمینی است و هیچ مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد ، اگر هم از رنگ ال ای دی های خوب خسته شدید و خواستید که آن را تعویض کنید می توانید در مدت زمان کوتاهی آن را تعویض کنید یا با شرکت مورد نظر که سایبان مغازه را از آن تهیه کردید تماس بگیرید تا این کار را برای شما انجام دهند یا راهنماییتان کنند که خودتان این کار را انجام دهید.

یک راه حل جدیدی وجود دارد که احتیاج نیست ال ای دی ها را عوض کنید با کمک ریموت رنگ آن را تغییر دهید ، یعنی شما می توانید با ریموتی که در دست دارید ال ای دی ها را به هر رنگی که میخواهید در بیاورید.

رنگ سایبان برقی را درست انتخاب کنید ! 

میدانستید که رنگ سایبان برقی شما تاثیر مستقیمی بر کسب و کارتان می گذارد؟ میدانستید جذب مشتری بیشتر با رنگ جذاب سایبان برقی صد برابر می شود؟  رنگ های جذابی برای سایبان شما موثر هستند که در ادامه ذکر می کنیم حتما دقت کنید که سایبان مغازه تان این رنگ ها داخلش استفاده شود یا کلا همین رنگ ها باشد تا از مغازه های دیگر متمایز شوید و بتوانید در جذب مشتری موفق شوید.

سایبان مغازه به رنگ سبز :

سبز رنگ پول است و سمبل بسیار موثری در جذب مشتری دارد و در عین حال همرنگ طبیعت است که این موضوع در ذهن مشتریان تاثیر زیادی می گذارد و افراد آرامش بیشتری پیدا می کنند. از این رنگ بهتر است رستوران هایی که فضای باز دارند استفاده کنند.

رنگ قرمز دوست داشتنی برای سایبان مغازه بسیار موثر و جذاب است :

قرمز نماد قدرت است و بهترین رنگ برای بازاریابی محسوب می شود و طرفداران زیادی دارد. افرادی که حس قدرت و برتری را دوست دارند از این رنگ استفاده می کنند و با استفاده از این رنگ قرمز می توانید حس قدرت و برتری را هم در مشتریان تقویت کنید و آنها را به سمت مغازه ی خود بکشانید. وفاداری مشتریان به برندسازی شما کمک بزرگی می کند.

با رنگ نارنجی سایبان برقی قدرتتان را به رخ رقبا بکشید :

شاید قبل از اینکه این مطلب را بخوانید فکر می کردید که رنگ نارنجی برای سایبان برقی مناسب نیست ، اینطور که فکر می کنید نیست رنگ نارنجی مثل رنگ قرمز نشان دهنده قدر است و این رنگ معادل انرژی و شادابی هم هست. اگر مغازه اسباب فروشی دارید حتما از این رنگ برای سایبان مغازه خود استفاده کنید تا مشتریان بیشتری را جذب کنید.

رنگ های دیگری مثل صورتی ، بنفش هم برای سایبان مناسب هستند هر کدام با ظاهر مغازه هارمونی رنگی ایجاد کند و بسیار مناسب باشد را انتخاب کنید و البته به سلیقه ی خودتان هم بستگی دارد. پس بهترین رنگ را انتخاب کنید تا در جذب مشتری موفق شوید.

مطالب پر بازدید : 

سایبان برقی ارزان و با کیفیت

فروشگاه تخصصی سایبان برقی

سایبان برقی در بالکن منزل

جذب مشتری با سایبان برقی

جذب مشتری با سایبان برقی به افزایش درآمد شما کمک می کند ! 

شرکت ما با تلفیق تجربه و خلاقیت، قیمت های رقابتی و مشاوره تخصصی همواره به دنبال جلب رضایت مشتری است. یک مشتری راضی همیشه اولویت ما محسوب می شود. با بررسی نیازهای شما، ما سایبان را به شما پیشنهاد خواهیم داد که ضمن داشتن طول عمر بالا و زیبایی، کارکردهای دیگری مانند بهبود کسب و کار شما را نیز داشته باشد.

شرکت سایبان متین با در نظر گرفتن بهترین ابزار آلات و تجهیزات برای سایبان متحرک شما بهترین سایبان را خدمت شما عرضه می نماید و سالیان سال بدون اینکه برای آن ایرادی پیش بیاید می توانید از آن استفاده کنید.

همچنین شرکت ما در سراسر ایران نمایندگی دارد در هر شهری که زندگی می کنید می توانید سایبان مغازه ی مختص به خود را داشته باشید و اینکه برای دریافت مشاوره ، استعلام قیمت ، سفارش سایبان برقی مورد نظرتان کافیست با ما در ارتباط باشید.

اخبارسایبان برقیسایبان برقی مغازهسایبان مغازه

سایبان برقیسایبان برقی مغازهسایبان رستورانسایبان مغازهقیمت سایبان برقی

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *