سایبان برقی شیرینی فروشی

سایبان برقی برای شیرینی فروشی

سایبان برقی برای شیرینی فروشی


سایبان برقی برای شیرینی فروشی

این روزها دیدن سایبان برقی جلوی سردر مغازه ها خیلی دیده میشود.  استفاده از سایبان برقی شیرینی فروشی برای کاهش گرمای آفتاب و یا تغییر زاویه نور از قدیم مرسوم بوده است. سایبان ها جه دستی و چه برقی برای ایجاد سایه و کم کردن شدت آفتاب استفاده میشوند. سایبان برقی را دیگر میتوان جزئی از دکور و نمای یک مغازه به حساب آورد. در حقیقت سایبان برقی جزء جدایی ناپذیر دکوراسیون خارجی مغازه ها محسوب میشوند.

اما تنها خاصیت سایبان برقی این نیست و مطمئنا تنها برای دکور استفاده نمیشود. سایبان برقی نسبت به سایبان های قدیمی یک حسن بزرگ دارد و آن این است که به وسیله یک ریموت و از داخل مغازه میتوان آنرا تنظیم کرد. دیگر برای باز و بست کردن سایبان برقی نیازی نیست در سرما و گرما از مغازه بیرون بزنید. حتی تنظیم شیب سایبان برقی با ریموت ممکن است تا آب باران روی آن جمع نشود یا آفتاب ملایم تر بتابد.

سایبان برقی میتواند با ایجاد سایه هوا را خنک کند. پس برای صاحب یک شیرینی فروشی که معمولا جلوی ویترین کیک و شیرینی میچیند افتادن سایه و خنکی هوا یک حسن به شمار میرود. نصب سایبان کار مشتریان را هم راحت میکند تا برای دیدن داخل مغازه اذیت نشوند. سایبان های برقی مغازه برعکس سایبانهای قدیمی دوبازوی جمع شونده دارند و این سرعت بازو بسته شدن را راحت تر میکند.

مطلب پیشنهادی برای مطالعه : انتخاب نوع مناسب سایبان برقی

سایبان برقی برای شیرینی فروشی سایبان متین سایبان برقی

دیگر مزایای سایبان برقی مغازه

قبلا گفتیم نصب سایبان برقی سایه ملایمی ایجاد میکند. پس برای کافه قنادی امکان پذیرایی در فضای جلوی مغازه هم فراهم میشود. اگر مغازه شما کوچک است میتوانید از این امکان ساده استفاده کنید و برای مشتریان در فضای باز شیرینی سرو کنید.

مزیت مهم و مورد توجه دیگر در مورد سایبان برقی این است که امکان چاپ لوگو و طرح سازمانی شما روی آن وجود دارد . میتوانید بدون محدودیت در انتخاب، طرح و لوگوی خود را روی آن چاپ کنید. چاپ شعار تبلیغاتی شما روی سایبان میزان دیده شدن برند شما را افزایش میدهد. سرعن پیداکردن مغازه شما به وسیله تبلیغ چاپ شده روی سایبان بیشتر است تا تابلوی سردر مغازه تان. این شانس افزایش مشتری را نمیتوان نادیده گرفت.

مطلب پیشنهادی برای مطالعه : نکاتی راجع به افزایش عمر سایبان برقی

سایبان برقی برای شیرینی فروشی سایبان متین سایبان برقی مغازه

قطعات سایبان برقی مغازه

اسکلت سایبان برقی با قطعات آلومینیومی ساخته میشود. این قطعات با پیچ و مهره به هم متصل میگردند. بازوی سایبان برقی از دو قسمت تشکیل شده که با سیم بکسل و قطعات مفصلی به هم متصل میشوند. تنظیم شیب سایبان با استفاده از یراق تنظیم انجام میگیرد. این قطعات به وسیله پیچ، شیب را تنظیم مینماید.

عرض سایبان برقی تا هفت متر قابل اجرا است و بسته به مورد استفاده شما میتواند کوتاه یا بلند باشد. سایبان برقی مغازه ها معمولا کمی از دیگر سایبان های برقی بلندتر هستند. اما هرچه عرض کوتاه تر باشد سایبان برقی عمر بیشتری میکند. بهترین عرض برای سایبان برقی شیرینی فروشی بین سه تا 7 متر است.

استاندارد لازم برای جلوآمدگی سایبان برقی معمولا سه متر است و ارتفاع آن با توجه به نیاز شما قابل تنظیم و اجرا است. برای سایبان برقی شیرینی فروشی معمولا ارتفاع متوسط با شیبی ملایم در نظر گرفته میشود. تا هم جایی برای ایستادن مشتری پشت ویترین باشد هم فضای پیاده رو اشغال نشود.

مطلب پیشنهادی برای مطالعه :سایبان برقی برای ویلا مناسب است ؟

سفارش ساخت و نصب سایبان برقی شیرینی فروشی 

همانطور که گفته شد وجود یک سایبان برقی علاوه بر ایجاد زیبایی در دکور، برای خنکی مغازه هم لازم است. پس همین حالا سایبان برقی مغازه خود را سفارش دهید. سایبان برقی را با بهترین کیفیت در ساخت و اجرا از سایبان برقی متین بخواهید.  سایبان متین متخصص در ساخت و نصب سایبان مغازه آماده پذیرش سفارشات شما می باشد.

سایبان متین همچنین در زمینه ساخت و تولید سایر انواع سایبان های برقی مانند سایبان برقی بالکن، سایبان برقی پاسیو و سایبان برقی پارکینگ و … تجربه و تخصص دارد.همکاران ما در سایر شهرهای ایران نیز پاسخگوی شما خواهند بود. برای دریافت اطلاعات تماس کافی است لینک زیر را لمس کنید.

اخبارسایبان برقیسایبان برقی مغازه

امکانات سایبان برقیخرید سایبان برقیسایبان برقی برای شیرینی فروشیسایبان برقی مغازه

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *