سایبان برقی فول باکس مغازه

سایبان برقی فول باکس مغازه آش و حلیم سید مهدی - سایبان متین

سایبان برقی فول باکس مغازه آش و حلیم سید مهدی - سایبان متین


سایبان برقی فول باکس مغازه

سایبان برقی فول باکس مغازه ، این پروژه توسط سایبان برقی متین به اجرا در آمده است که اطلاعات این پروژه شامل موارد زیر می شود :

نوع سایبان : سایبان برقی فول باکس

اندازه سایبان : 5 متر در 3 متر بازشو

محل اجرای پروژه : مغازه ی آش و حلیم سید مهدی در بلوار اندرزگو

اطلاعات پروژه در بالا ذکر شد ، حالا در ادامه میخواهیم راجع به سایبان برقی فول باکس ودلیل استفاده ی آن و موارد دیگر را توضیح دهیم ، پس با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری بدست آوردید.

مطلب بیشتر : انتخاب نوع مناسب سایبان برقی

دلیل استفاده از سایبان برقی فول باکس چیست؟

سایبان برقی فول باکس دارای سازه پوششی بسیار شیک و حرفه ای می باشد که از این سایبان برقی فول باکس جهت نفوذ باران و گرد و غبار جلوگیری کرده و در عین حال زیبایی دو چندان و خاصی به سایبان برقی فول باکس می دهد.

لازم به ذکر است که سایبان برقی فول باکس دارای سازه آلومینیومی بسیار سبکی است که طول عمر بسیار بالایی را در پیش رو خواهد داشت. سایبان برقی فول باکس به جهت دارا بودن سازه بسیار محکم و ایمن بالاترین میزان بازشو را دارا می باشد که این نوع محصول را بسیار با کیفیت و مطلوب به بازار ایران ارائه داده است.

این نوع سایبان برای سایبان برقی مغازه بسیار کار آمد است. امکان چاپ روی پارچه سایبان برقی فول باکس وجود دارد. سایبان برقی فول باکس به شکلی طراحی شده که پس از جمع شدن ، درون یک پوشش آلومینیمی حفاظت میشود.

این محفوظ بودن مزیت سایبان برقی فول باکس این است که کاملا در مقابل عوامل فرسایش در زمان عدم استفاده از سایبان مقاوم است. به وسیله یک ریموت کنترل می توان سایبان برقی را در زاویه دل خواه تنظیم کرد و این مزیت سایبان برقی فول باکس را محبوب کرده است.

مطلب پر بازدید : نکاتی راجع به افزایش عمر سایبان برقی 

سایبان برقی فول باکس مغازه-سایبان متین

چرا سایبان برقی فول باکس بهتر از سایبان برقی معمولی است؟

سایبان برقی فول باکس به آن باکسی که بعد از جمع شدن از سایبان برقی حفاظت میکند بسیار پر مخاطب تر از سایبان برقی های معمولی است ، زیرا مغازه داران به صورت دائم که از سایبان برقی استفاده نمیکنند زمانهایی که احتیاج دارند آن را باز می کنند ، پس برای مغازه ها این سایبان برقی بهتر از سایبان برقی معمولی است.

البته برای بالکن ، پاسیو ، پارکینگ و … هم مورد مناسبی است که میتوانید از سایبان برقی فول باکس استفاده نمایید ، آن محفظه ای که از سایبان برقی شما حفاظت میکند خیلی مناسب است ، زیرا شما میتوانید از سایبان برقی خود در زمانی که استفاده نمیکنید حفاظت کنید و آن را سالیان سال استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی : سایبان برقی برای ویلا مناسب است؟

دلیل استفاده از سایبان برقی فول باکس برای مغازه چیست؟

همانطور که در بالا اشاره شد ، برای مغازه داران استفاده از سایبان برقی فول باکس مغازه بهتر است ، هم اینکه میتوانند در متراژ های بالا سفارش دهند ، هم اینکه از سایبان برقی خود در زمان هایی که احتیاج ندارند آن را بسته و سایبان برقی در لاک خودش فرو میرود تا زمانی که شما آن را دوباره باز کنید. ظاهر این سایبان برقی بسیار لوکس تر از سایبان برقی های معمولی است.

اگر ظاهر سایبان برقی و مدرن بودن آن برایتان مهم است و میخواهید مغازه ی خود را لاکچری نشان دهید میتوانید از سایبان برقی فول باکس استفاده کنید.

همچنین چاپ تبلیغات و لوگو روی سایبان برقی فول باکس قابل اجرا است ، میتوانید به راحتی هر طرحی که میخواهید برای تبلیغات روی سایبان برقی مورد نظرتان به چاپ برسانید تا مشتریان بیشتری به مغازه ی خود جذب کنید.

سایبان برقی فول باکس مغازه سید مهدی - سایبان متین 02122361050

مزیت های سایبان برقی فول باکس چیست؟

— جنس تمام سازه آلومینیوم فابریک می باشد.
— تمامی قطعات دایکست و اکستروژن است.
— استفاده از زنجیر فوق العاده قوی برای استحکام بخشی به بازوهای سایبان.
— بی صدا و نرم باز شدن سایبان.
— رنگ سازه از نوع مرغوب ترین حالت پودری ( الکترواستاتیک ) می باشد.
— قابلیت تنظیم زاویه سایبان به دلخواه شما.
— استفاده از موتوری با توان بسیار بالا از نوع فرانسوی یا چینی.
— استفاده از پارچه های 100% اورجینال اسپانیایی ( مقاوم در برابر UV [ اشعه خورشید ] ، کاملا ضد آب و ضد انجماد با قابلیت چاپ )
نکته قابل توجه :
— سایبان های تولید شده توسط سایبان متین هم به صورت دستی و هم به صورت برقی می باشد.

این هم یک چند مورد از مزیت های سایبان برقی فول باکس ، که میتوانید با در نظر گرفتن این مزیت ها سایبان برقی فول باکس را هرچه سریعتر برای مغازه ی خود سفارش دهید.

جهت سفارش سایبان برقی فول باکس در ادامه با ما همراه باشید.

سایبان برقی فول باکس مغازه

سفارش سایبان برقی با مدل های متنوع از ما 

برای سفارش سایبان برقی با مدل های متنوع میتوانید با سایبان برقی متین بهترین و بزرگترین عرضه کننده انواع سایبان ، سایبان برقی در ارتباط باشید. سایبان برقی متین در نظر دارد تا بهترین ها را به شما مشتریان عزیز ارائه کند.

سایبان متین در نظر دارد که بهترین سایبان برقی ها را به شما عرضه کند تا رضایت شما مشتریان عزیز را جلب کند ، برای سفارش هر نوع سایبان برقی میتوانید با سایبان متین در ارتباط باشید.

سایبان متین در تمام شهر های ایران نماینده دارد که میتوانید با کلیک بر روی دکمه ی زیر نمایندگان شهر خود را مشاهده کنید و با آنها در ارتباط باشید.

اخبارپروژه سایبان برقیپروژه هاسایبان برقی

خرید سایبان برقیخرید سایبان برقی فول باکسسایبان برقی فول باکسسایبان برقی مغازه

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *