سایبان برقی چیست؟

photo_2016-12-23_18-21-39سیستم سایبان دستی را که جلوی مغازه ها و فروشگاه ها دیده می شود و برای باز و بسته کردن آن می بایست از دسته هندل استفاده نمود. اما همین سیستم در سایبان برقی اتوماتیک است و در سیستم سایبان برقی از قطعاتی استفاده می شود که فقط با زدن کلید ریموت می توان سایبان برقی را باز و بسته کرد.در واقع سایبان برقی یکی دیگر از سیستم های پرکاربرد اتوماتیکی که امروزه به خصوص جلوی فروشگاه ها می بینید.

پارچه های بکار برده شده در سیستم سایبان برقی دارای طرح ها و انواع مختلفی می باشد. این پارچه ها با توجه به محل نصب و سلیقه مشتری به صورت متفاوت انتخاب می شوند.

در سیستم سایبان برقی از موتور توبولار کرکره برقی استفاده می شود.

سایبان برقی

سایبانسایبان اتوماتیکسایبان باغسایبان بالکنسایبان برقیسایبان برقی اتوماتیکسایبان برقی پرچینسایبان برقی تبریزسایبان برقی خودروسایبان برقی دو طرفهسایبان برقی قیمتسایبان برقی ماشینسایبان پارکینگسایبان پاسیونسایبان خانهسایبان خودکارسایبان ریلیسایبان ساختمانسایبان ماشینسایبان متحرکسایبان متحرک استخرسایبان متحرک برای ماشینسایبان متحرک پارکینگسایبان متحرک تراسسایبان متحرک حیاطسایبان متحرک خودروسایبان مغازهسایبان منزلسایبان هوشمندسایبان ویلافروش سایبانقیمت سایبانقیمت سایبان اتوماتیک

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *