قیمت سایبان برقی در انواع مختلف

قیمت سایبان برقی در انواع مختلف

قیمت سایبان برقی در انواع مختلف


قیمت سایبان برقی در انواع مختلف

 

سایبان برقی یکی از چیزهای است که برای هر خانه ای لازم و ضروری است.  وسایل برقی شما مانند یخچال که باید در فضای خنک قرا داده شوند میتوان با نصب سایبان برقی فضای خنک ابدی را برایشان به ارمغان آورد.
وقتی در فصل تابستان مشغول استراحت در منزل هستید و دمای هوا بسیار بالاست که با زدن دکمه کولر تاثیر زیادی در خنکی هوا ندارد در این زمان قدر سایبان برقی را میدانید. سایبان برقی از ورود مستقیم آفتاب به داخل ساختمان جلوگیری میکند و این باعث خنکی فضای منزل میشود.
قیمت سایبان برقی به عوامل گوناگونی مانند جنس مواد اولیه به کار رفته در سایبان برقی , مکان نصب سایبان برقی , اندازه سایبان برقی و … مرتبط است. اگر کیفیت سایبان برقی بالا باشد به طور حتم تاثیر در قیمت آن دارد . سایبان متین با سالها سابقه طولانی که در ساخت و نصب سایبان برقی دارد شما را در این زمینه راهنمایی خواهد کرد.

با وجود این همه مزایای سایبان برقی، در ساخت سایبان برقی درنگ نکنید و برای ساخت سایبان برقی با کیفیت عالی با سایبان متین تماس بگیرید.

سایبان برقی که برای خودرو ها به کار میرود و وظیفه حفظ خودرو تحت پوشش خود را از شر عوامل خارجی دارد باید برابر رطوبت باران ، فضولات پرندگان ، یخ زدگی بر اثر بارش برف ، شیره درختان و گرد و خاک اضافی در هوا مقاوم باشد تا آسیب هایی که ممکن است بر اثر پارک طولانی مدت در فضای باز به خودرو برسد ، به کمترین حد برسد.

وجود موتور توبلار در سایبان برقی باعث میشود که مشتری بتواند به راحتی با استفاده از یک ریموت آن را در زاویه دلخواه تنظیم کند.

سایبان هایی که اتوماتیک هستند به صورت خودکار قیمتشان از سایبان های غیر اتوماتیک بیشتر بوده و یک عامل مهم در تغییر قیمت سایبان ها به شمار میرود.

سازه دیگری که باعث میشوند سایبان برقی ها از لحاظ قیمت تفاوت پیدا کنند ، مهم ترین سازه آن ها یعنی پارچه به کار رفته در سایبان برقی هاست.

تماس با  سایبان برقی متین

دفتر مرکزی : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش خیابان ۵ ، پلاک ۶، واحد ۱۷

تلفن : 50 10 36 22 021

51 10 36 22 021

52 10 36 22 021

تلفن همراه : 32 77 100 0912

فکس : 39 17 35 22 021

تماس و مشاوره رایگان از 9 صبح تا 9 شب

 

سایبان برقی

سایبان برقیسایبان برقی اتوماتیکسایبان برقی برقی قیمتسایبان متحرکفروش سایبان مغازه ریلیقیمت سایبان اتوماتیکقیمت سایبان اتوماتیک مغازهقیمت سایبان خودروقیمت سایبان هوشمند مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *