قیمت سایبان برقی در سایبان متین

قیمت سایبان برقی در سایبان متین

قیمت سایبان برقی در سایبان متین


قیمت سایبان برقی در سایبان متین

سایبان های امروز در دو نوع اصلی قرار می گیرند: مدل های دستکاری شده که توسط مدل های دستی و موتورهای باز که توسط برق باز می شود. هر یک از مزایای خود را ارائه می دهد. مزایایی سایبان برقی عبارتند از: مقرون به صرفه بودن کم هزینه، سازگاری آسان با تقریبا هر عرشه یا پاسیو، و حمایت از سلاح هایی که می تواند در برابر خانه زاویه ای ایجاد شود یا به صورت عمودی بر روی عرشه یا کف پاسیو قرار گیرد.

سایبان های موتور دار هیچ پشتیبانی عمودی ندارند. در عوض، آنها بازوهای جانبی را باز می کنند و  ایجاد یک منطقه سایه ای بدون مانع برای مکان های گوناگون می باشد.

سایبان برقی های مدرن ممکن است با پوشش انواع مختلف پارچه، آلومینیوم، فایبر گلاس موجدار، پلی کربنات موجدار و یا سایر مواد ساخته شده باشد. انواع سایبان برقی به این علت که از مواد درجه یک در آن ها برای دوام آوردن در تابش مستقیم آفتاب ، گرما و رطوبت باران در آن ها استفاده میشود به خودی خود دارای عمر طولانی هستند و نیاز به مراقبت خاصی ندارند.

اما اگر اصرار دارید در این زمینه از سایبان برقی خود مراقبت کنید ، پیشنهاد ما به شما این است که در هر بازه زمانی ، مثلا هر 6 ماه یک بار یا هر سال از شست و شوی سایبان برقی به وسیله اسفنج و آب استفاده کرده و گرد و خاک سطح آن را پاک کنید.

برای ساخت انواع سایبان برقی با کیفیت های گوناگون  برای مکانهای مختلف با سایبان متین تماس بگیرید و از خدماتش در این زمینه بهره مند شوید.

قیمت سایبان برقی در سایبان متین

 

 

تماس با سایبان برقی متین

دفتر مرکزی : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش خیابان ۵ ، پلاک ۶، واحد ۱۷

تلفن : 50 10 36 22 021

51 10 36 22 021

52 10 36 22 021

تلفن همراه : 32 77 100 0912

فکس : 39 17 35 22 021

تماس و مشاوره رایگان از 9 صبح تا 9 شب

سایبان برقی

سایبانسایبان برقیسایبان پاسیونسایبان چتریسایبان متحرک فروشگاهسایبان مغازهقیمت سایبان چتریقیمت سایبان چتری اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *