سایبان خودرو

سایبان خودرو


انواع سایبان خودرو

 

سایبان خودرو چند نوع دارد :

۱-سایبان خودرو ثابت :

این سایبان به صورتی است که با دو میله به طور ثابت سقف سایبان به آن متصل شده است که هیچ نوع تحرکی هم در سقف وجود ندارد. در طرح های مختلفی این سایبان وجود دارد و رنگ سقف آن قابل تعویض است که اگر از رنگ و طرحش خسته شدید می توانید تغییر دهید و همچنین به راحتی قابل شست و شو است .

همچنین مقاومت زیادی در برابر تابش آفتاب و تغییر دما دارد ،  در برابر رطوبت هم مقاومت بسیار زیادی دارد که خودرو شما را از تمام عوامل طبیعی حفظ می کند که این خاطر شما را جمع می کند که خودرو شما هیچ ضرری نخواهد دید با خیال راحت در خانه اتان بنشینید و در کنار خانواده اتان اوقات خود را بگذرانید.

۲-سایبان خودرو متحرک:

این نوع سایبان خودرو مناسب کسانی است که چند ماشین با اندازه های مختلفی دارند زیرا این نوع سایبان را می توانید تغییر اندازه دهید تا مناسب با اندازه ی ماشین شما شود. که این سایبان متحرک دارای یک موتور برقی است که یک ریموت دارد که شما می توانید به راحتی با استفاده از ریموت سایبان را باز و بسته کنید.

بیشتر مردم طالب این نوع سایبان خودرو هستند زیرا دغدغه این که شاید ماشینشان کمی بزرگتر باشد و سایبان نتواند جوابگو باشد را ندارند زیرا با استفاده از یک ریموت به راحتی می توانند اندازه ی آن را تغییر دهند.

این سایبان خودرو هم قابل شست و شو است شاید از خودتان بپرسید که موتور برقی که در آن به کار رفته است ممکن است مشکل پیدا کند؟

اما جواب این است که موتوری که به کار رفته کاملا ضد آب است زیرا زمانی که باران یا تغییر آب و هوایی پیش می آید بسیار مقاوم است و هیچ مشکلی برایش پیش نخواهد آمد پس هیچ نگران نباشید و به راحتی سایبان خودرو را می توانید تمیز کنید.

 

سایبان پارکینگسایبان خودرو

انواع سایبان خودروسایبان خودروسایبان مناسب برای خودرونوع های سایبان خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *