سایبان متحرک ارزان قیمت

سایبان متحرک ارزان قیمت

سایبان متحرک ارزان قیمت


سایبان متحرک ارزان قیمت

امروزه با پیشرفت تکنولوژی سایبان متحرک ، سایبان اتوماتیک امکانات رفاهی بیشتری به مشتریان داده میشود. شاید تا کنون نسبت به باز کردن و جمع کردن سایبان دستی خود با سختی و مشکلات زیادی رو به رو شده اید. با نصب سایبان متحرک در هر ساعت از از روز نسبت به باز و بسته کردن سایبان متحرک پارچه ای میتوانید اقدام نمایید.

قابلیت تغییر شیب سایبان متحرک ، سایبان اتوماتیک  در زاویه های مختلف با استفاده از موتور اروپایی درجه یک و بادوام امکان پذیر میباشد و نیازی به نیروی دستی ندارید. امکان باز و بسته کردن سایبان برقی توسط ریموت از فاصله های زیاد حتی 30 متری نیز وجود دارد. حالا کیفیت سایبان متحرک بسته به مدت زمانی که قصد استفاده ار آن را دارید درخور توجه قرار میگیرد.

سایبان متین در زمینه ی عرضه و تولید انواع سایبان برقی فعالیت می کند و سابقه ی درخشانی در این زمینه دارد ، تجربه ی زیادی هم دارد که این مشخصات یک ویژگی خوب برای این شرکت فوق حرفه ای است .

برای مشاهده ی نمونه های کار شده توسط سایبان برقی متین میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید تا نمونه کارهای ما را مشاهده نمایید.

شرکت تولید و فروش سایبان متین در همه جای ایران شعبه دارد و کافیست برای وصل شدن به نمایندگی شهرخود به  صفحه اول سایت ( کلیک کنید) رفته و نقشه ایران را پیدا کنید. سپس از روی نقشه زیبای ایران شهر خود را پیدا کرده و روی آن کلیک فرمایید.

راه های ارتباطی شما با سایبان متین برای سفارش سایبان متحرک ارزان قیمت :

تلفن : ۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۲ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

تلفن همراه : ۳۲ ۷۷ ۱۰۰ ۰۹۱۲

فکس : ۳۹ ۱۷ ۳۵ ۲۲ ۰۲۱

تماس و مشاوره رایگان از ۹ صبح تا ۹ شب

اخبارسایبان متحرک

خرید سایبان اتوماتیکسایبان اتوماتیکقیمت سایبان متحرک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *