سایبان متحرک و فواید نصب آن

سایبان متحرک و فواید نصب آن

سایبان متحرک و فواید نصب آن


سایبان متحرک و فواید نصب آن

پارچه های به کار رفته با توجه به نوع سایبان متحرک و مکانی که قرار است در آن نصب شوند انتخاب میشوند. به عنوان مثال ، جنس و مشخصات پارچه ای که در سایبان متحرک خودرو به کار میرود با جنس پارچه ای که برای سایبان متحرک مخصوص استخر به کار میرود از لحاظ شکل و ویژگی تغییرات چشم گیری دارند.

سایبان متحرک،  به دلیل قابلیت  انعطاف در حال حاضر بسیار محبوب هستند. سایبان متحرک در بین صاحبان خانه ها به دلیل هزینه های بالای انرژی و عدم تهویه مطبوع در ایران محبوب شده اند.

در نسل جدید سایبان متحرک در  اکثرا از پارچه های ضد آب استفاده میشود .این سیستم ها با توجه به مدل و اندازه،قیمت آنها با هم فرق دارد. با نصب سایبان متحرک دیگر نیازی به نیروی دستی و اتلاف وقت اضافی برای بستن و باز کردن ندارند. در نسل جدید سایبان متحرک شما با فشردن دکمه های ریموت مخصوص ، آن را در حالت دلخواه تنظیم کرده و از آن بهره میبرید.

تنوع رنگ سایبان متحرک ها نیز بر محبوبیت آن افزوده است و باعث شده است امکان هماهنگی با هر محیطی را دارا باشند و باعث شیک تر شدن  فضای مورد نظر شود.

با استفاده از ریموت سایبان متحرک شما میتوانید حتی در فاصله 30 متری آن را در زاویه مورد نظر خود تنظیم کرده و از فوایدش بهره مند شوید.

شما میتوانید برای انتخاب بهترین نوع سایبان متحرک و جنس و کیفیت کار آمد آن ها با مشاوران سایبان متحرک متین تماس گرفته و از مشاوره های لازم رایگان در خصوص انتخاب و گزینش ، بهره مند شوید .

 

 

تماس با سایبان برقی متین

دفتر مرکزی : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش خیابان ۵ ، پلاک ۶، واحد ۱۷

تلفن : 50 10 36 22 021

51 10 36 22 021

52 10 36 22 021

تلفن همراه : 32 77 100 0912

فکس : 39 17 35 22 021

تماس و مشاوره رایگان از 9 صبح تا 9 شب

سایبان متحرک

سایبانسایبان اتوماتیکسایبان اتوماتیک برقیسایبان برقیسایبان برقی فروشگاهسایبان برقی مغازهسایبان جمع شوندهسایبان متحرک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *