اجزای سایبان پارکینگ

اجزای سایبان پارکینگ

اجزای سایبان پارکینگ


اجزای سایبان پارکینگ

اجزای سایبان پارکینگ شامل مواردی است که یک سایبان برقی برای پارکینگ شما را تشکیل می دهد و همین اجزای تشکیل دهنده  باعث می شود که حفاظت از خودروی شما تکمیل شود و بتواند بهترین محافظت را انجام دهد.

همانطور که میدانید سایبان ماشین بهترین وسیله است تا بتواند از خودروی شما در برابر عوامل طبیعی و غیر طبیعی محافظت کند و همچنین امروزه به یکی از تجهیزات ضروری برای سازمان ها و منازل تبدیل شده است. برای اینکه بیشتر راجع به این مورد بدانید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

اجزای مختلف سایبان پارکینگ چیست؟

? پارچه سایبان پارکینگ  :

مطرح ترین و مهم ترین جزء سایبان برقی پارچه و یا رویه ی آن است ، حالا چرا مهم است ؟ چون پارچه نقش آفتاب گیر و جلوگیری از عوامل دیگر را دارد که می تواند از خودروی شما در برابر عوامل طبیعی مثل بارش باران ، تابش مستقیم آفتاب ، بارش تگرگ و برف جلوگیری کند. همچنین مقاومت پارچه سایبان ها بسیار بالاست اگر هم همسایگان شما بر حسب اتفاقی جسم سختی را به حیاط پرت کنند ضربه ای به خودروی شما وارد نخواهد شد. پس هیچ نگران خودروی خود بعد از نصب سایبان برقی برای پارکینگ نباشید.

پارچه سایبان برقی نوع های مختلفی دارد که یک نوع آن بین شرکت های تولید کننده بیشترین استفاده را دارد :

ویژگی های پارچه سایبان PVC :

این نوع پارچه در بین تولید کنندگان سایبان بیشتر مصرف می شود یک سری ویژگی دارد که با هم بررسی می کنیم تا به خاص بودن آن پی ببریم.

این نوع پارچه سایبان برقی جهت استفاده در مناطق باران خیز و شرجی مناسب است .

پارچه سایبان PVC در جهت عدم نفوذ باران و رطوبت به زیر سایبان می شود که این نوع پارچه دارای رنگ بندی با تنوع بسیار بالایی می باشد .

همچنین قابلیت چاپ متن، لوگو، عکس و انواع چاپ های لیزری را دارا میباشد.

پس میتوان به این نتیجه رسید که پارچه سایبان برقی از جنس پی وی سی به عنوان بهترین نوع پارچه در بین شرکت های تولید کننده ی سایبان شناخته شده است و مقاومت این نوع پارچه زبانزد تمام شرکت های عرضه کننده ی انواع سایبان برقی است اگر هم شناختی در انواع پارچه سایبان نداشتید لازم نیست نگران باشید چون تیم حرفه ای مشاوره ی ما به شما عزیزان در این زمینه کمک می کنند.

از انواع دیگر پارچه می توان پارچه سایبان برزنت را نام برد که انتخاب نوع پارچه بستگی به آب و هوای محیطی که در آن هستید دارد که شرکت منتخب برای بازدید از محل می آید و تمام این موارد را مورد بررسی قرار می دهد و سپس بهترین جنس پارچه را در نظر می گیرد.

اجزای سایبان پارکینگ-سایبان متین22361050

بازو و مفصل های سایبان برقی

این قسمت از سایبان برقی هم بستگی به نوع استفاده و موقعیت نصب آن دارد ، اسکلت سایبان دو نوع است : فلزی ، آلومینیومی که در بیشتر موارد از نوع فلزی آن استفاده می شود ، چون هم مقاومت بالایی دارد و همی اینکه مستحکم تر است بازهم تاکید می کنم که بستگی به موقعیت نصب سایبان برقی دارد.

معمولاً از انواع جنس های اسکلت برای ساخت انواع سایبان برقی مثل سایبان پارکینگ ، سایبان مغازه ، سایبان بالکن استفاده می شود هیچ فرقی نمی کند. اما باز هم باید در این زمینه با یک تیم حرفه ای برای ساخت و تولید سایبان برقی مشورت کنید تا آنها بهترین نوع سایبان را به شما عرضه کنند.

با اسکلت سایبان پارکینگ آشنا شدید حالا میرویم سراغ بازوهای سایبان که منجر به باز و بسته شدن سایبان می شود. بازوهای سایبان معمولا از جنس فلز هستند اما پلاستیکی هم تک و توک در بین آنها یافت می شود که با توجه به شرایط اقلیمی آن محیط انتخاب می شود. داخل بازوها فنرهایی وجود دارد که اتصال آن ها با موارد مختلفی صورت میگیرد که شامل موارد زیر می شود :

اتصال بازوهای سایبان ماشین با سیم بکسلی که این مورد از همه ارزانتر است و مقاومت بالایی در برابر باد و سرما دارد.

اتصال بازوها با تسمه ، در این مورد به شرایط جوی بستگی دارد اما بسیار مناسب برای شرایط اقلیمی آرام است.

اتصال بازوهای سایبان برقی به وسیله زنجیر ، این مورد از اتصال بسیار پر طرفدار شده است چون مقاومت بسیار بالایی دارد و سالیان سال به مصرف کننده خدمات ارائه می دهد بدون اینکه نیازی به تعمیر یا تعویض داشته باشد. 

موتور سایبان پارکینگ

موتور برقی یکی از اجزای اصلی و مهم هر مدل سایبان برقی است که وجود آن باعث شده است تمایزی با سایبان ثابت ایجاد کند.اسم این موتور برقی را توبولار می گویند. موتور سایبان برقی با واسطه انرژی برق بازوهای سایبان را به حرکت در می آورد و سایبان پارکینگ را باز و بسته می کند.

باز و بسته شدن سایبان پارکینگ توسط سه اجزاء صورت می گیرد : 1- موتور ، 3-ریموت ، 4-بازوهای سایبان

این سه جزء با همکاری یک دیگر می توانند سایبان برقی را باز و بسته کنند اما اجزای دیگر سایبان پارکینگ هم  بستن و باز کردن آن دخیل هستند ولی اصلی ترین آنها همانهایی است که در بالا ذکر کردیم.

سایبان پارکینگ چه مزایایی برای خودروی ما دارد؟

سایبان پارکینگ در امروزه برای محیط های باز که افراد مجبور به پارک ماشین های خود در ساعات تابش آفتاب در فضای باز هستند ، به نوعی اجزای ضروری تبدیل شده است. اما خاصیت آفتابگیر بودن سایبان پارکینگ تمام ماجرا نیست.

شما با نصب سایبان پارکینگ میتوانید خودروی خود را از شر رطوبت باران ، یخ زدگی بر اثر بارش برف ، فضولات پرندگان ، شیره درختان و گرد و خاک اضافی در هوا حفظ کنید.

همچنین می توانید مواقعی که خودرو زیر سایبان پارکینگ پارک نشده است با اعضای خانواده و دوستان زیر آن جمع شوید مخصوصاً در فصل تابستان که خیلی موقع خوبی است برای دورهمی گرفتن همچنین برای بازی بچه ها هم می تواند مناسب باشد. بنابراین شما با نصب سایبان پارکینگ با یک تیر چند نشان باهم میزنید.

اجزای سایبان پارکینگ-سایبان متین

برای سفارش سایبان پارکینگ وقت را از دست ندهید ، همین حالا اقدام کنید!

اگر به این فکر هستید که برای پارک کردن خودروی خود پارکینگ اجاره کنید لازم نیست این کار را انجام دهید و ماهیانه اجاره های سنگین پرداخت کنید ، در حیاط منزل خود می توانید سایبان پارکینگ نصب کنید و به راحتی خودروی خود را زیر سایبان پارک کنید بدون اینکه صدمه ای ببیند و یا مشکلی برای خودرویتان پیش بیاید. سایبان پارکینگ به راحتی از خودروی شما محافظت می کند.

برای سفارش سایبان پارکینگ می توانید با بهترین تیم تولید کننده و عرضه کننده انواع سایبان برقی ، شرکت سایبان متین در ارتباط باشید. شرکت ما با در نظر گرفتن بهترین متریال ها و سازه ها می تواند سایبان برقی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما عرضه کند که سالیان سال نه به تعمیر و نه به تعویض احتیاج داشته باشد.

اگر هم نگران این هستید که در تهران زندگی نمی کنید و نمیتوانید سایبان برقی مورد نظرتان را سفارش دهید لازم نیست نگران باشید چون شرکت ما در سراسر ایران نمایندگی دارد و می تواند بهترین سایبان برقی را به شما مشتریان عزیز در هر جای ایران که هستید تقدیم کنید. پس معطل نکنید و همین الان سایبان پارکینگ را سفارش دهید.

اخبارسایبان پارکینگ

سایبانسایبان برقیسایبان برقی تهرانسایبان پارکینگسایبان خودروسایبان ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *