سقف متحرک با سازه ای محکم

سقف متحرک با سازه ای محکم

سقف متحرک با سازه ای محکم


سقف متحرک با سازه ای محکم

سقف متحرک با سازه ای محکم ،  مناسب و منطقی برای پوشش فضاهای باز رستورانها ، کافی شاپها و استخرها می باشد. زمانی این امکان برای سقف متحرک جذاب تر می شود که دیواره های شیشه ای کشویی (هوابند کننده) را نیز به آن اضافه نمود. پوشش تراس، بالکن، آلاچیق محوطه روف گاردن، سر درب ورودی و پارکینگ خودرو نیز موقعیتهای مناسبی برای استفاده از سقف متحرک هستند.

با استفاده از سقف متحرک  ، سقف جمع شو ، سقف برقی میتوانید به راحتی یک محیط دلباز و دلنشین برای خود و اطرافیانتان ایجاد کنید ، برای انتخاب بهترین سقف متحرک ، سقف برقی میتوانید از بهترین شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند و در این زمینه حرفه ای هستند خریداری کنید و سفارش دهید.

در برخی موارد جهت پوشش استخر و جهت محیا نمودن استخر برای استفاده 4 فصل از آن ایجاد میگردد.پارچه های با کیفیت و طرحهای متفاوت میتواند باعث روشنتر و متفاوت جلوه دادن محیط داخلی سقف گردد. دور تا دور سقف متحرک به وسیله شیشه های متحرک میتواند پوشیده شود سیستم تخلیه آب یکپارچه سقف متحرک پارچه ای هرگونه بارش جوی را از سیستم خارج میکند ضمن اینکه خود پارچه نیز ضد آب میباشد.

سایبان متین در تمام شهر ایران شعبه دارد که میتوانید با مراجعه به نمایندگی ها شعبه های سایبان متین را مشاهده کنید .  همچنین برای مشاهده ی نمونه کارهای انجام شده توسط گروه سایبان متین میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید.

راه های ارتباطی شما با سایبان متین : 

تلفن : ۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

۵۲ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱

تلفن همراه : ۳۲ ۷۷ ۱۰۰ ۰۹۱۲

فکس : ۳۹ ۱۷ ۳۵ ۲۲ ۰۲۱

تماس و مشاوره رایگان از ۹ صبح تا ۹ شب

اخبارسقف متحرک

سقف متحرکسقف متحرک ارزانسقف متحرک مدرنقیمت سقف متحرک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *