سقف متحرک و نصب آن

سقف متحرک و نصب آن

سقف متحرک و نصب آن


سقف متحرک و نصب آن با شرکت حرفه ای سایبان متین

سقف  جمع شونده یا همان سقف برقی کاربرد های زیادی را برای مشتری دارد. این سقف متحرک ها در بالکن خانه ها ، استخر های روباز ، حیاط های بزرگ یا حیاط خلوت منازل و رستوران ها و کافی شاپ ها نصب میشود.

سقف متحرک یا سقف برقی ، با ریموت به آسانی قابل جمع کردن و باز کردن است. این سقف ها در هر هنگامی که خریدار بخواهد از فضای باز استفاده کند باز میشود و هرگاه نیاز به سقفی برای اماکن احساس شود جمع و باز میشود.
سازه به کار برده شده در ساخت سقف متحرک  : سازه به کار برده شده در ساخت اسکلت سقف متحرک باید مقاوم در برابر باد باشد. سازه سقف برقی جمع شونده در مناطق مرطوب باید در مقابل رطوبت نیز مقاوم باشد.
موتور بکار برده شده در ساخت سقف متحرک (سقف برقی جمع شونده) نیز باید بسیار پر قدرت نیز باشد.

سقف متحرک و نصب آن برای کافی شاپ و رستوران های سرباز

 

کافی شاپ های سرباز تمایل دارند برای رضایت مشتریان خود ، روزها و زمان هایی که هوا خوب است در فضای باز پذیرایی کنند و در اوج تابش شدید آفتاب و بارش باران و برف از سقف متحرک یا همان سقف برقی بهره ببرند.

سقف متحرک فضای مناسبی را برای صاحب کسب و کارها ایجاد میکند که کارشان به رونق بیشتری برسد. صاحب یک رستوران که در فضای آزاد خود به نصب سقف متحرک اقدام میکند، باعث شده که مشتریانش از استراحت کردن در فضای آزاد لذت ببرند و در نهایت به دفعات مکرر به این رستوران آنها مراجعه خواهند کرد. بیشتر مشتریان ترجیح می دهند که در فضای باز به صرف غذای خود پرداخته و از هوای دلچسب بهاری در بهار نهایت لذت را ببرند.

سایبان برقی متین در همه شهر های ایران شعبع دارد . کافیست برای تماس با نمایندگی شهر های خود به صفحه اول (صفحه اصلی) سایت بروید و روی شهر خود از نقشه ایران کلیک کنید.

 

سقف برقیسقف متحرک

سقف برقیسقف متحرکقیمت سقف برقیقیمت سقف متحرک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *