فروشگاه سقف جمع شو

فروشگاه سقف جمع شو

فروشگاه سقف جمع شو


فروشگاه سقف جمع شو متین

سقف جمع شونده پارچه ای از محبوب ترین و پرفروش ترین سازه های این شرکت می باشد.کیفیت بسیار بالای قطعات به کار رفته و استفاده از پارچه های مرغوب وارداتی به کار رفته این محصول شرکت را به پر طرفدارترین محصول در بین کالاهای این شرکت و شرکت های رقبا کرده است.

سقف جمع شو یکی از انواع مدرن و جدید سایبان ها و آفتابگیر ها بوده که به منظور جلوگیری از تابش آفتاب شدید به منطقه تحت پوشش خود و همچنین رطوبت باران و برف و گردو خاک اضافی هوا برای مشتریان محترم ساخته می شود.

این سقف ها میتواند ایده ای کارآمد برای رستوران ها و کافه های سربازی باشند که در هوای آزاد به مشتریان سرویس ارائه می دهند.

علل استفاده از سقف جمع شو

1-جلوگیری از جلوگیری از ورود گرد و غبار

2- جلوگیری از تابش مستقیم اشعه های مضر نور خورشید

3- امکان سفارش سقف جمع شو در طرح ها و رنگهای مختلف

4- امکان باز و بسته کردن سقف جمع شو  توسط ریموت از فاصله ی زیاد

از دیگر مزایای سقف جمع شو میتوان به ارزان بودن، امکان نصب در هر محیطی ، ایجاد فضای خنک تر از حد معمول و …. اشاره کرد.

سقف جمع شونده برای باز کردن و بستن هیچ نیازی به نیروی دست ندارد و تنها با استفاده از نیروی برقی و ریموت باز و بسته می شوند.

این خود یکی از مهمترین مزیت ها برای سقف جمع شونده بوده و تا فاصله 50متری نیز میتوان آن را یا ریموت در زاویه دلخواه تنطیم نمود.

اگر نیاز به مشاوره در زمینه خرید سقف جمع شو را احساس میکنید و یا در خصوص قیمت ها به تناقض برخورد کرده اید مشاورین مجرب ما سوالات و ابهامات شما را رفع کرده و در انتخاب بهترین مدل و انواع سقف جمع شو به صورت رایگان به شما مشاوره خواهند داد.

اخبارسقف جمع شوسقف جمع شونده

خرید سقف جمع شوپخرید سقف جمع شوندهسقف جمع شوسقف جمع شونده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *