قیمت سایبان متحرک

قیمت سایبان متحرک

قیمت سایبان متحرک


قیمت سایبان متحرک

سایبان متحرک تبدیل به یکی از اجزای مهم در فضاهای سرباز شده است که وجود آن در مکان های مختلف متفاوت است.  از این وسیله در هر فضای بازی میتوان استفاده کرد و از مزایای آن برخوردار شد.

شما میتوانید انواع مختلفی از سایبان برقی یا متحرک را با توجه به فضای خود که در آن نیاز به نصب سایبان حس میشود خرید و نصب نمایید. در این متن تلاش شده تا عوامل موثر بر قمیت سایبان متحرک بررسی شود تا بدانید از چه نوع سایبانی و با چه ویژگی هایی باید استفاده کنید.

اندازه سایبان متحرک و قیمت آن 

اولین عامل در تعیین قیمت سایبان متحرک اندازه و ابعاد آن است. مهم است که شما یک سایبان کوچک میخواهید یا یک سایبان خیلی بزرگ که بتواند فضای زیادی را پوشش دهد. به طور مثال برای مغازه میتوانید یک سایبان مغازه بزرگ داشته باشید تا فضای زیادی از پیاده رو را پوشش دهد. پس لازم است تا اندازه سایبان بزرگ باشد و در نتیجه هزینه ساخت بالاتر خواهد رفت. یا ممکن است تنها برای جلوی سردر مغازه نیاز به سایبان داشته باشید تا نمادی از حرفه شما و مغازه تان باشد. سایبانی که تنها جلوی مغازه را پوشش میدهد و کابرد تزئینی خواهد داشت.

سایبان بزرگ و پهن میتواند برای کافه ها و رستوران هایی مناسب باشد که تصمیم به استفاده از حیاط یا پیاده رو دارند. با نصب سایبان در این شرایط میتوان هم حیاط را کاربردی کرد و هم فضای پذیرایی مغازه را گسترش داد. این مزیت سایبان برقی به ویژه برای مغازه های کوچک خیلی قابل توجه است تا اقدام به خرید سایبان نمایند.

قیمت سایبان اتوماتیک

سایبان دستی یا برقی

نکته مهم بعدی که در تعیین قیمت سایبان متحرک تاثیر گذار است، اتوماتیک یا برقی بودن آن است. در سایبان برقی یک موتور توبلار وجود دارد که برای باز و بست کردن و تنظیم زاویه سایبان به کار میرود. این نوع موتور عموما جهت ساخت سایبان ( با تردد کم) مورد استفاده قرار میگیرد و آنرا تبدیل به سایبان برقی میکند. موتور برقی سایبان به همراه دو بازو امکان حرکت آنرا فراهم میسازد و روی قیمت سایبان تاثیر گذار خواهد بود.

از ویژگی های این موتور باید به بیصدا بودن و قابلیت استفاده برای انواع سایبان اتوماتیک، سقف برقی و… اشاره کرد. موتور سایبان در زمان حرکت هیچگونه صدایی ایجاد نمیکند و هرگز برای شما یا همسایگانتان مزاحمتی نخواهد اشت. علاوه بر این مزیت امکان کنترل سایبان را به وسیله ریموت ممکن کرده و جدیدترین تکنولوژی در انواع سایبان و سقف متحرک است.

اگر برای سایبان از موتور و یراق آلات مناسب استفاده شود میتواند عمر این محصول را زیاد کند. خرید انواع سایبان برقی برای شما مقرون به صرفه خواهد بود و استفاده از آن بسیار مفید به فایده است. سایبان هایی که متور برقی دارند در زمان بسته شدن فضای زیادی را اشغال نمیکنند و در یک محفظه هشت ضلعی با چرخش جمع خواهند شد.

قیمت سایبان مغازه

پوشش سایبان برقی و هزینه نصب آن 

نکته بعدی و البته مهم ترین نکته در تعیین قیمت سایبان متحرک ، مهم ترین سازه های به کار رفته برای آن یعنی  پارچه و پوشش سایبان است. انواع پارچه برای سایبان مغازه شامل پارچه برزنتی، پارچه فلکسی، پارچه پی وی سی و  پارچه ترانزیتی است. برای اغلب مغازه همانطور که پیش از این گفته شد بهتر است انتخاب پارچه از نوع فلکسی باشد تا بتوانند نام و لوگوی خود را روی آن دشاته باشند. برای این نوع پارچه سایبان امکان چاپ وجود دارد و استفاده از این محصول را جایگزین خوبی برای تابلوهای تبلیغاتی کرده است. هرچند که لازم نیست برای این تبلیغ هزینه یا عوارضی به شهرداری بپردازید.

چادر ترانزیتی محکم است و معمولا در مناطق کوهستانی که امکان بارش برف در بیشتر ماه های سال وجود دارد روی سایبان برقی نصب میگردد. این پارچه در برابر آفتاب هم مقاومت زیادی دارد و خراب و پوشیده نخواهد شد. تنوع رنگی برای چادر برزنتی زیاد است و مشتری را راضی خواهد کرد. پارچه های پی وی سی هم ضدآب هستند و قابلیت چاپ لیزری دارند. میتوانید طرح دلخواه تان را وری این چادر چاپ کنید و نگران از بین رفتن آن نباشید. اما چادرهای پنبه ای خیلی نازک هستند و وای زیر سایبان را خنک میکنند. اما ضدآب نیستند و تنها در برخی مناطق امکان استفاده از آنها برای سایبان وجود دارد.

دیگر انواع پارچه سایبان نوع اکریلیک است که بیشترین مقاومت را نسبت به دیگر چادرهای سایبان داراست. ویژگی این نوع پارچه آنرا پرکاربرد و پرطرفدار کرده تا اکثر خریداران آنرا برای اسیبان خود انتخاب کنند. پارچه اکریلیک در برابر مواد شیمیایی مقاوم است و دچار پوسیدگی و رنگ پریدگی نخواهد شد. استفاده از این نوع پارچه طول عمر سایبان شما را افزایش میدهد و استقاده از آن را بسیار مفید میکند.

قیمت سایبان برقی

سایبان برقی ارزان و بادوام را از ما بخواهید 

نصب و استفاده از سایبان اکثر فضاهای روباز را کاربردی میکند. پس اگر در حیاط ویلا یا جلوی مغازه خود به نصب سایبان متحرک نیاز دارید همین حالا با شرکت سایبان متین تماس بگیرید. برای داشتن یک محصول زیبا و بادوام باید آنرا از بهترین تولید کننده در ایران خریداری کنید. شرکت ما مجرب و مطمئن در زمینه فروش انواع سایبان مغازه ، سایبان پارکینگ و سقف برقی و … آماده ثبت سفارش شما عزیزان می باشد. میتوانید از طریق لینک زیر با همکاران ما در ارتباط باشید.

اخبارسایبان اتوماتیکسایبان برقیسایبان برقی مغازهسایبان متحرک

سایبانسایبان اتوماتیکسایبان بالکنسایبان برقیسایبان متحرکقیمت سایبان متحرکقیمت سایبان متحرک پارکینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *