مراقبت از سایبان برقی

مراقبت از سایبان برقی

مراقبت از سایبان برقی


مراقبت از سایبان برقی برای تمیزی و عمر بیشتر

سایبان برقی یکی از ادات مورد نیاز برای هر فضای بازی برای حلوگیری از تابش و گرما و همچنین اشعه آفتاب به محدوده تحت پوشش خود به کار میرود و در امروزه نیز جای خود را به خوبی در بازار پیدا کرده است.
همان طور که میدانید ، سایبان برقی در انواع و اقسام های مختلف روانه بازار شده تا مشتری طبق نیاز های خود بتواند از آن ها بهره ببرد.
مثلا برای خودرو ها سایبان برقی مخصوص خودرو سفارش داده میشود یا برای حفاظت از ویترین مغازه ها از عوامل خارجی از سایبان برقی مغازه کمک میگیرند.
مشتریان سایبان برقی بعد از تهیه سایبان برقی از ما سوال دارند که چگونه میتوان از آن مراقبت کرد تا طول عمر بیشتری پیدا کند.

پاسخی که ما به مشتریان میدهیم :

انواع سایبان برقی به این علت که از مواد درجه یک در آن ها برای دوام آوردن در تابش مستقیم آفتاب ، گرما و رطوبت باران در آن ها استفاده میشود به خودی خود دارای عمر درازی هستند و نیاز به مراقبت خاصی ندارند.
اما اگر اصرار دارید در این زمینه از سایبان برقی خود مراقبت کنید ، پیشنهاد ما به شما این است که در هر بازه زمانی ، مثلا هر 6 ماه یک بار یا هر سال از شست و شوی سایبان برقی به وسیله اسفنج و آب استفاده کرده و گرد و خاک سطح آن را بتکانید.
برای انتخاب اسفنج شست و شو سایبان برقی ، اگر از اسفنج نرم استفاده کنید خیلی بهتر است.
همچنین هنگامی که نیاز به استفاده از سایبان برقی ندارید آن را بسته و از فضای آزاد استفاده کنید.

سایبان برقی

سایبانسایبان اتوماتیک برقیسایبان اتوماتیک فروشگاهسایبان اتوماتیک مغازهسایبان بالکنسایبان برقیسایبان برقی اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *