پروژه سایبان پارکینگ جیرفت

پروژه سایبان پارکینگ جیروفت - سایبان برقی متین

پروژه سایبان پارکینگ جیروفت - سایبان برقی متین


سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ یکی از مهمترین و کاربردی ترین سایبان ها در بین سایبان برقی های دیگر است. این سایبان جلوگیری از نور، گرد و خاک بر روی ماشین شما میکند و همچنین فضایی مناسب تهیه میکند برای مکان هایی که نیاز به فضای اضافه دارند. اجرای سایبان پارکینگ بازویی و آهنکشی و آهنگری در شهر باستانی جیرفت توسط شرکت سایبان متین.

سایبان بازویی

سایبان بازویی با نام های سایبان جکی ، سایبان فنری ، سایبان اتوماتیک نیز شناخته میشود. یکی از قابلیت های اصلی سایبان بازویی تنوع در طرح است. معمولا این نوع از سایبان ها را میتوان با اندازه های مختلف و همچنین تجهیزات مختلف طراحی کرد. برای مثال میتوان این نوع سایبان هارا با موتور الکتریکی و با بدون موتور الکتریکی تولید کرد.

کاربرد ساییبان پارکینگ - سایبان برقی متین

مزایای سایبان بازویی

کاربرد اصلی سایبان برقی حفاظت از افراد و وسایل مختلف د برابر عوامل خرجی است. استفاده از سایبان بازویی مزایای زیادی به همراه دارد مانند:

* تغییر وضیت سایبان برقی باعث می شود که در زاویه های مختلف و در ابعاد مختلف از آن استفاده کرد.

* این سایبان برای رستوران ، مغازه  و پارکینگ کاربرد بسیار بالایی دارد.

* سایبان اتوماتیک در ابعاد و اندازه های مختلف و بدون محدودیت ساخته میشود.

* تنوع بالا در رنگ و استفاده از روکش مختلف و قابلیت چاپ تبلیغات به روی این سایبان باعث شده است افراد را به سمت خود جذب کند.

* نصب و استفاده بسیار راحت و آسان و در کمترین زمان زوایای آن تغییر میکند.

* این سایبان را معمولا برای مناطقی که نور آفتاب مستقیم می تابد کاربرد بسیار بالایی دارد و بسیار مناسب است به این دلیل که میتوان آن را تکان داد و جلوی نور آفتاب را گرفت و از فضا لذت برد.

سایبان بازویی - سایبان برقی متین
کاربرد سایبان پارکینگ

پروژه سایبان پارکینگ جیرفت و کاربرد آن در موارد مختلف: سایبان پارکینگ ادارات: یکی از کاربرد های سایبان پارکینگ در ادارت و شرکت است که بیشتر کارمندان برای پیدا نکردن جای پارک مناسب دیر به سرکار میرسند. سایبان پارکینگ را میتوانید در فضای باز شرکت  به راحتی و به اندازه های مورد نظر خودتان نصب کنید. با نسب سایبان برقی میتوانید بعضی از جلسات خود را با شریکانتان در آنجا اجرا کنید و در یک فضای باز باشید.

سایبان پارکینگ حیاط خانه: سایبان خودرو باعث میشود  که هیچوقت ماشین شما در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرد و صدمه ای به رنگ و روکش های صدلی پیش نیاید. به دلیل پارچه کار برده شده در سایبان پارکینگ موجب ایجاد فضای خنک برای ماشین شما میشود.

توضیحات کوتاهی در مورد سایبان پارکینگ

پروژه سایبان پارکینگ جیرفت و سایبان پارکینگ بیرون از فضای منزل هم کاربرد های بسیاری دارد و در جاهای مختلفی مانند آلاچیق ، استخر و .. قابل استفاده است و کاربرد زیادی دارد.

سایبان ها جزو دیگری از فضا هستند پس باید در انتخاب آن بسیار دقت کرد. در زمان گذشته سقف های پارکینگی تنوع زیادی نداشته اند معمولا ایرانیت ها را به صورت مربع شکل برش میدادند  و به ساده ترین شکل آن را به عنوا سایبان پارکینگ ارائه میدادند.

اما الان  تولید انواع سایبان های مدرن در تنوع های بسیار زیاد رنگ و طرح و همچنین در ابعاد ها و اندازه های مختلف و ساختار منحنی و زاویه دار و … بسیار گزینه خوب و مناسبی برای فضاها شده است.

معمولا فریم هایی که برای سایبان اتوماتیک  در نظر گرفته میشود از نوع فلز ضد رنگ است. سایبان ها باید کاملا ضد رنگ و ضد پوسیدگی باشند. بیشتر از وسایل در معرض عوامل و شرایط محیطی قرار دارند و هنگامی که در انتخاب سایبان دقت به کار ببرید و بهترین متریال را انتخاب کنید تا مدت طولانی از هزینه های اضافی در امانید.

تولید و اجرای سایبان بازویی به همراه آهنکشی و آهنگری واقع در شهر باستانی و کهن جیرفت توسط بزرگترین تولید کننده سایبان های بازویی شرکت سایبان متین. برای اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و انواع محصولات دیگر مانند سایبان برقی ، سقف متحرک ، سایبان چتری و .. را با بهترین کیفیت و بهترین پارچه و مناسب ترین قیمت و با اطمینان کامل از ما خریداری کنید.

اخبارپروژه سایبان پارکینگپروژه هاسایبانسایبان اتوماتیکسایبان برقیسایبان چتریسایبان خودروسایبان ماشینسقف برقی

آیا سایبان بازویی قابل استفاده در همه محیط ها است؟استفاده از سایبان پارکینگ در فضاهای مختلفپروژه سایبان پارکینگ جیرفتسایبان بازوییکاربرد سایبان بازویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *