چرا سایبان چتری برای کافه مفید است ؟

تاثیر سایبان چتری برای کافه

تاثیر سایبان چتری برای کافه


چرا سایبان چتری برای کافه مفید است ؟

تاثیر سایبان چتری برای کافه ، امروز به بررسی اینکه سایبان چتری چه فایده ای برای کافه های دارد میپردازیم.

آیا برای کافه ام فایده داره که سایبان چتری بگیرم؟ ، این سوال کسایی است که هنوز برای سفارش سایبان چتری دو دل هستند و نمیدانند آیا ممکن است در کسب و کارشان یا محیط کافه تاثیر داشته باشد ؟

امروز بررسی میکنیم که آیا مفید است یا ن ؟

تاثیر سایبان چتری برای کافه

ویژگی های مفید سایبان چتری 

سایبان چتری را در اکثر کافه ها و رستوران ها دیدید ، روی سایبان چتری میتوانید تبلیغات چاپ کنید و یا به راحتی در هرجایی که میخواهید نصب کنید ، به دلیل قابل حمل بودنش به راحتی میتوانید آن را جا به جا کنید .

البته سایبان چتری در دو نوع ثابت ، متحرک است که اگر میخواهید قابلیت جابه جایی نداشته باشد میتوانید به صورت ثابت هر جایی که میخواهید نصب کنید از جهت تکان نخوردن و ثابت بودن خیالتان راحت باشد چون به راحتی نصب میشود.

سایبان چتری در انواع مدل ها و رنگ ها وجود دارد که باعث محبوبیت بین مردم و سازنده ها قرار گرفته است ، بر روی سایبان چتری میتوانید به راحتی انواع تبلیغات را به چاپ برسانید و یک معرفی کوتاه از کافه و یا رستوران خود به رهگذران و مشتری های ثابت خود داشته باشید.

بیشتر بدانیم : 

اجرای سایبان چتری پایه کنار

چرا از سایبان چتری برای کافه ام باید استفاده کنم ؟

تاثیر سایبان چتری برای کافه از 4 جهت مفید واقع می شود که شامل موارد زیر است:

1-زیبایی متفاوت به محیط کافه

2-تبلیغات موثر روی پارچه ی سایبان چتری

3-استفاده از محیط بیرونی کافه برای پذیرایی از مشتریان

4-جلوگیری از تابش آفتاب و برف ، باران

دلایل ذکر شده برای این است که شما بدانید چرا سایبان چتری را برای کافه استفاده کنید ؟ ،همچنین  برای اینکه کافه ی خود را از سادگی و یکنواختی دربیارید از سایبان چتری در طرح های متنتوع استفاده کنید تا یک ظاهر متفاوت به کافه ی خود بدهید.

چرا سایبان چتری در کافه ها بیشتر استفاده میشود؟

دلیل استفاده سایبان چتری در کافه ها این است که شما میتوانید از فضای بیرونی کافه استفاده کنید از مشتریان در فضای آزاد بدون مزاحمت آفتاب سوزان ، باران ، برف پذیرایی کنید.

اگر از سایبان چتری استفاده کنید میتوانید با استفاده از تبلیغات روی سایبان چتری به چاپ میرسانید رهگذران را به کافه ی خود جذب کنید و مشتریان پایه ثابت خود را تشویق به آوردن دوستان و آشنایانشان کنید حالا چرا این را گفتم؟

اگر شما یک بار به یک کافه ای بروید و از ظاهر آن لذت ببرید اولا مشتری ثابت آن خواهید شد که هر وقت به آن جا بروید میگویید “همان همیشگی”  ، دوما هر مناسبتی برای خانواده و یا آشنایان باشد به آن کافه صد در صد مراجعه میکنید به جاهای دیگر نمیروید .

کافه از جمله مکان هایی است که زیبایی آن به چشم می آید و صد در صد باید محیط جذابی داشته باشد تا رهگذران با رد شدن از جلوی کافه ی شما لذت ببرند و برای یک قرار ملاقات و برگزاری مناسبت ها به کافه ی شما مراجعه کنند.

بیشتر بدانیم : 

سایبان چتری برای کافی شاپ 

سایبان چتری چقدر تنوع دارد ؟

ساختار سایبان چتری اصولا متشکل از سازه های متفاوت سبک و سنگین که به نوع آلیاژی چتر ها بستگی دارد و از چندین مدل مختلف می باشد که کاربرد و نصب آن ها متفاوت است.

همچنین دارای سازه ای ثابت و متحرک است که به راحتی قابل جابجایی و تغییر زاویه می باشد ، اگر به صورت ثابت باشد که قابل جابه جایی نیست و اگر هم متحرک باشد که میتوانید به راحتی آن را در هرجایی که میخواهید بگذارید و از فضای زیر آن لذت ببرید.

خب ، این هم سازه سایبان چتری که انواع و اقسامش که در بازار هست را به شما گفتم ، حالا میریم سراغ پارچه ی سایبان چتری که کلی مانور میشه روی این قسمت داد.

پارچه ی سایبان چتری در مدل های زیادی در بازار موجود است که در هر مدلی که بخواهید میتوانید استفاده کنید هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد حتی میتوانید روی سایبان چتری تبلیغ چاپ کنید ، لوگوی کافه را به چاپ برسانید ، یک شعار تبلیغاتی باحال که مردم با خواندن آن جذب شوند.

سایبان چتری به علت تنوع زیادی که در پارچه های سایبان چتری اش دارد باعث محبوبیت در بین مردم و حتی سازنده های آن شده است برای اینکه کسب وکارتان را رونق دهید میتوانید اول از  همه با خرید سایبان چتری شروع کنید.

خرید سایبان چتری میتواند تاثیر زیادی در رونق کسب و کار شما بگذارید ، حالا چگونه ؟

با یک تبلیغ کوچک روی پارچه ی سایبان چتری به راحتی میتوانید رهگذران را به خود جلب کنید و ظاهری متفاوت به کافه ی خود بدهید که باعث میشود یک تبلیغ دهان به دهان اتفاق بیفتد حالا چجوری ؟

شما هم خودتان وقتی یک ساندویچ فروشی یا رستورانی میروید که محیط جذاب و غذای خوب و با کیفیت به شما میدهد آن را به دوستان و آشنایان خود هم معرفی میکنید یعد همینجور گسترش پیدا میکند دوست شما به دوستش میگوید یا به دوستان و خانواده اش ، به همین صورت تبلیغ دهان به دهان و زیاد شدن مشتری می انجامد.

تاثیر سایبان چتری برای کافه

دلیل پر طرفدار بودن سایبان چتری چیست ؟

سایبان چتری پایه قابل تنظیم آن در ارتفاع های مختلف می باشد. استفاده از سایبان چتری در رستوران ها و آلاچیق ها بسیار رایج می باشد و سبب می شود که فضایی بسیار مطلوب برای مشتریان فراهم شود.

عمدتا سایبان چتری دارای قسمت های قابل جداسازی بوده تا حمل و نقل را آسان کند. تنوع رنگ در فروش سایبان چتری یک گزینه قابل مانور بسیار می باشد، زاویه چتر سایبان چتری کاملا قابل تنظیم است که بنا به سلیقه قابل تغییر می باشد.

از عواملی که در بالا ذکر شد تنوع رنگ پارچه ی سایبان چتری است که در انواع و اقسام مدل ها و رنگ ها موجود است و میتوانید مطابق با سلیقه و محیط کافه که هارمونی رنگی برقرار شود استفاده نمایید.

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد میتوانید برای جلوگیری از تابش آفتاب ، برف ، باران و استفاده ی مفید از فضای باز جلوی کافه ، پذیرایی از مشتریان بدون دردسر عوامل طبیعی در فضای بیرونی کافه از سایبان چتری استفاده نمایید.

بیشتر بدانیم : 

مرکز فروش سایبان چتری 

از کجا سایبان چتری بخریم؟

تاثیر سایبان چتری برای کافه در متن بالا ذکر شد و میرسیم به قضیه ی اصلی که از کجا باید سایبان چتری بخرم ؟

سایبان متین بهترین مرکز برای خرید انواع سایبان چتری در مدل های مختلف است که این شرکت به عنوان بهترین تولید کننده سایبان چتری در انواع مختلف سایبان چتری است .

هرجای تهران که هستی سایبان چتری را سفارش بده!

سایبان متین در تمام کشور ایران شعبه ها و نمایندگی ها مختلف دارد که میتوانید با کلیک بر روی دکمه زیر نماینده های فعال شهر خود را مشاهده کنید و با آن ها تماس بگیرید.

همچنین برای مشاهده ی پروژه های سایبان چتری که توسط گروه تخصصی سایبان متین به اجرا در آمده است میتوانید روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

اخبارسایبان چتری

خرید سایبان چتریسایبان چتریسایبان چتری برای کافهقیمت سایبان چتری

1 Comment

  • تو کافه های ایرانشهر خیلی پرطرفدارن سایبان چتری ها! امیدوارم این مساله به کافه های غرب تهرانم رسوخ کنه :)) پوکیدیم انقد تو چاردیواری کافه نشستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *