نصب سایبان برقی و کاربرد آن 

نصب سایبان برقی و کاربرد آن 

نصب سایبان برقی و کاربرد آن 


نصب سایبان برقی و کاربرد آن 

نصب سایبان برقی و کاربرد آن به منظور حفظ فضای داخلی و پشت پنجره ها و یا استفاده از محیط  باغ و حیاط خانه  می باشد. از دیرباز استفاده از این وسیله در مدل های مختلف رایج بوده و امروز هم ادامه دارد. سایبان های امروزی با به کار گرفتن تکنولوژی بسیار کاربردی تر و زیباتر شده اند. روکش سایبان ها از پارچه است و روی اسکلت آن کشیده میشود.

سایبان برقی را معمولا با توجه به محل نصب و مورد استفاده طراحی میکنند. سایبان مغازه بیشتر به شکل بازشو و از یک طرف متصل به دیوار است تا روی ویترین و فضای جلوی مغازه را سایه بیاندازد. محصولات دیگر و مدل های جدیدتر سایبان به شکل سایبان چتری، سایبان دو طرفه و سقف برقی هم تولید و استفاده میشوند.

سایبان در هر شکل و مدلی برای ایجاد سایه نصب میشود و از ریزش عوامل جوی مانند باران و برف هم جلوگیری میکند. سایبان ها در اصل آفتاب گیر هستند اما برای استفاده در زمستان و پاییز هم  میتوانند مزیت خاصی داشته باشند. کاربرد تکنولوژی در ساخت سایبان ها توانسته قابلیت نصب پرده هوا، هیتر و چراغ LED را فراهم نماید.

پس نصب سایبان برقی و کاربرد آن در تمام فصول و برای اکثر فضاهای باز وجود دارد. هم میتوانید از سایه ایجاد شده استفاده کنید و هم در زمستان گرما و نور را در زیر سایبان داشته باشید.  اگر برای زیر سایبان ها از مبلمان مناسب استفاده کنید و بعد از هر باران و برفی آنرا تمیز نمایید این محصول تا مدت ها برای شما کار میکند.

سایبان برقی را در کجا میتوان نصب کرد ؟

انواع مختلف سایبان برقی وجود دارد که میتوان با توجه به ابعاد و نوع فضا و سلیقه مشتری آنرا تولید کرد.  علاوه بر این برخی از انواع سایبان برای فضاهای داخلی هم قابل نصب و استفاده هستند. مانند سایبان پاسیو که این محل را در خانه ها پوشش میدهد و امکان استفاده بیشتری را برای آن فراهم میکند.

میتوانید نصب سایبان برقی و کاربرد آن را در پارکینگ، بازارچه ها، فروشگاه ها و در کنار استخر و … ببینید. برای اغلب کافه ها و رستوران ها که کوچک هستند و محل زیادی برای پذیرایی از مهمان ها و مشتریان ندارند نصب سایبان برقی و کاربرد آن کاملا مشهود است.

در تراس هتل ها و مهمانخانه ها میتوانید از نصب این وسیله برای ایجاد محلی جهت استراحت بهره ببرید. با سایبان برقی هم فضای کافه و رستوران کاربردی تر میشود و هم دکور بهتر و زیباتری دارید. بسیاری از هتل ها نصب سایبان را تنها برای ورودی هتل انجام میدهند که این کار هم نما را زیباتر میکند و هم نوعی تبلیغ برای هتل است.

استفاده از سایبان چه به منظور زیباتر کردن فضا باشد و چه با هدف ایجاد سایه یا تبلیغ، در هر صورت بهره اقتصادی دارد و توجیه پذیر است. سایبان های برقی، سیستم های پوشش دهنده مدرن هستند که از تاثیر گرما و نور کم میکنند و به زیبایی محل کسب و کار می افزایند. حرکت دادن و تنظیم آنها با وجود موتور برقی و بازوهای اتوماتیک تنها به وسیله ریموت و از راه دور امکان پذیر است. مجموع این دلایل خرید و نصب سایبان برقی را توجیه میکند.

سایبان مغازه سایبان متین

سایر مزایای نصب سایبان برقی 

نصب سایبان برقی و کاربرد آن امکانات زیادی را برای شما فراهم میکند. از جمله این امکانات باید به قابلیت نصب سنسور باد اشاره کرد. نصب سنسور باد برای سایبان های برقی آنرا تبدیل به وسیله ای هوشمند کرده که در زمان وزش بادهای تند به طور اتوماتیک بسته میشود. این ویژگی میتواند سلامت سایبان را در روزهای طوفانی تضمین کند و برای بسته شدن دیگر نیاز به حضور شما ندارد.

بعد از خرید سایبان برقی باید با اهرم های دردسر ساز سایبان های قدیمی خداحافظی کنید. زیرا دیگر به نیروی دست نیاز نیست تا سایبان باز و بسته شود. همچنین در صورت لزوم امکان تنظیم شیب آن وجود دارد که همه اینها تنها با ریموت امکان پذیر میشود.

مزیت بعدی سایبان های برقی به ویژه در مدل سایبان برقی مغازه ، امکان چاپ تبیلغ بدون پرداخت عوارض به شهرداری است. پس یک تبلیغ ارزان و پر سود روی سایبان به راحتی جایگزین تابلوی تبلیغاتی گران خواهد شد. سایبان مغازه تبلیغاتی را در سردر اکثر سوپر مارکت ها و فروشگاه ها دیده اید. حتی برای تبلیغ کالاها و خدماتی مانند تبلیغ سیم کارت و لوازم آرایشی و … هم میتوان از چادر سایبان استفاده کرد.

در هر نوعی از سایبان مغازه از نوع چتری تا مدل ساده آن امکان چاپ وجود دارد. تنها نکته در این مورد این است که باید برای چادر سایبان از پارچه برزنتی یا فلکسی استفاده کرد تا ماندگاری تبلیغ روی آن بیشتر باشد. از بابت عمر تبلیغ نگران نباشید چون باران و برف نمیتوانند به آسانی آن را پاک کنند. حتی در صورت پاک شدن نبلیغ امکان چاپ مجدد وجود خواهد داشت.

سایبان برقی

خرید سایبان برقی باکیفیت و بادوام از سایبان متین 

اگر برای مغازه، حیاط، کنار استخر و هر فضای باز دیگری به دنبال ایجاد سایه و محل استراحت هستید پیشنهاد ما خرید و نصب سایبان برقی است. شرکت سایبان متین با سالها سابقه در زمینه تولید انواع سایبان در ایران آماده پذیرش سفارشات شما برای انواع سایبان پارکینگ، سایبان پاسیو، سقف برقی و … می باشد. در صورتی که ساکن شهرستان هستید میتوانید برای اطلاع از شرایط نمایندگی ها از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید. همکاران ما در بخش قروش پاسخگوی شما خواهند بود.

اخبارسایبانسایبان برقیسایبان برقی مغازهسایبان مغازهسقف برقی

خرید سایبان برقیسایبانسایبان برقیسایبان برقی مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *