انواع سایه بان برقی

انواع سایه بان برقی


انواع سایه بان برقی

 

سایه بان برقی های موجود در بازار برای مکان های مختلف و کاربرد های مختلف تعبیه و ساخته شده اند.

وجود سایه بان برقی در هر جای سرباز که مقابل تابش مستقیم نور آفتاب قرار دارد ، باعث میشود محوطه ای که توسط سایه بان برقی پوشیده شده است از شر تابش آفتاب ، گرمای حاصله از تابیدن مستقیم خورشید ، اشعه های مضر و نا مهربان افتاب و همچنین رطوبت برف و باران در امان بماند.

سایه بان برقی ها بنا بر اینکه قرار است کجا نصب شوند و به بیانی دیگر به علت مختلف بودن کاربرد های آن ها دارای تنوع هستند.

به عنوان مثال از سایه بان برقی هایی استفاده میشود که در بالای درب مغازه نصب شده و باعث جلوگیری پوسیدگی اقسام داخل ویترین از شر گرما و آفتاب خورشید میشود.

همچنین نصب سایه بان برقی در بالای درب مغازه ها ، باعث شکیل تر به نظر رسیدن ظاهر مغازه و همچنین چاپ تبلیغات های سودمند و موثر روی سازه های آن ها میباشد.

سایه بان برقی ها از لحاظ رنگ نیز دارای تنوع بسیار زیادی هستند که توسط سلیقه ی مشتری و هماهنگی با محیط انتخاب و تهیه میشوند.

نصب سایه بان برقی در بالکن ها و پاسیو ها نیز برای استفاده از فواید آن مثل جلوگیری از داغ شدن و در نتیجه گرم شدن خانه امکان پذیر بوده و آرامش و محیط دنجی را به ساکنان هدیه میدهد.

استفاده از نوعی سایه بان برقی برای رستوران ها و کافی شاپ های سرباز که مشتریان آن ها در فضاهای باز به صرف نوشیذنی و غذا مشغول هستند باب بوده و مورد استفاده قرار میگیرد.

شما میتوانید برای انتخاب بهترین نوع سایه بان برقی و جنس و کیفیت کار آمد آن ها با مشاوران سایه بان برقی متین تماس گرفته و از مشاوره های لازم و صد در صد رایگان در خصوص انتخاب و گزینش ، بهره مند شوید و استفاده کنید.

 

 

تماس با سایه بان برقی و سقف برقی متین

دفتر مرکزی : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش خیابان ۵ ، پلاک ۶، واحد ۱۷

تلفن : 50 10 36 22 021

51 10 36 22 021

52 10 36 22 021

تلفن همراه : 32 77 100 0912

فکس : 39 17 35 22 021

تماس و مشاوره رایگان از 9 صبح تا 9 شب

 

سایه بان برقی

سایبان اتوماتیک برقیسایبان اتوماتیک فروشگاهسایبان اتوماتیک مغازهسایبان باغسایبان بالکنسایبان برقیسایبان متحرک مغازهسایبان مغازهسایه بان برقیفروش سایبان مغازه ریلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *