ساخت سایه بان برقی فروشگاه

ساخت سایه بان برقی فروشگاه

ساخت سایه بان برقی فروشگاه


ساخت سایه بان برقی فروشگاه

یک سایه بان برقی با توجه به داشتن ریموت و بازو بسته کردن آن در مواقع دلخواه عمر و کارایی آنرا از بقیه سایبان های موجود در بازار بیشتر کرده است. برخی از انواع سایبان ها تحت فشار باد می شکنند و برخی دیگر زیر نور خورشید دچار پوسیدگی یا رنگ پریدگی می شوند. اما سایبان مغازه  قابل استفاده در ورودی های فروشگاه  و ویترین آن ها برای جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب و هم چنین برای سهولت تردد و دیدار مشتری ها در روز های بارانی مورد استفاده قرار می گیرند.  

سایبان برقی به علت داشتن انواع مختلف میتوانند در تمامی شرایط از شما در برابر عوامل خارجی محافظت نمایند. شما میتوانید این وسیله را هماهنگ با محیط انتخاب کنید. به طور مثال رنگی را برای آن در نظر بگیرید که حتی باعث چشم گیر تر شدن محل تجاری شما بشود. حتی میتوانید بنابر سلیقه خودتان به چاپ محصولات و لوگو روی سایه بان برقی بپردازید. میتوانید به این ترتیب یک المان تبلیغاتی که به مراقبت خاصی نیاز نداشته و دارای عمر نسبتا زیادی هم هست در اختیار داشته باشید.

یکی از عوامل گرم شدن ساختمان و مغازه یا هر جایی که شما در آن ساکن هستید ، تابش مستقیم آفتاب به سنگ نمای بیرونی است که باعث گرم شدن بیشتر داخل ساختمان یا مغازه میشود. با نصب سایبان برقی اتوماتیک دیگر نیازی به نیروی دستی و اتلاف وقت اضافی برای بستن و باز کردن ندارید. در نسل جدید سایبان ها شما با فشردن دکمه های ریموت مخصوص میتوانید، آن را در حالت دلخواه تنظیم کرده و از آن بهره میبرید.

ساخت سایه بان برقی فروشگاه سایبان برقی

قطعات و اجزای سایبان برقی 

اسکلت و سازه ساخت سایه بان برقی فروشگاه از فلز است و شامل قطعات آلومینیومی میشود. اتصالات سازه و اسکلت و سایه بان برقی با پیچ و مهره به هم متصل میشوند. قطعات سازه فلزی عبارت از بست نگه دارنده، گیربکس، قوطی اصلی استراکچر سایبان، یراق نگه دارنده، یراق تنظیم کننده شیب سایبان و بازوی برقی و لوله ها در پایین و بالای سایبان مغازه برقی می باشد.

اصلی ترین قطعه در سایبان برقی قوطی استراکچر است و به روش دایکس تهیه میشود. بعد از بازشو سایبان میتوانید این قطعات اصلی را مشاهده کنید. بنا بر در خواست مشتری امکان چاپ تبلیغات روی این قسمت ها وجود دارد. داخل بازوهای از فنر برای اعمال کشش استفاده میشود تا بعد از به کار اقتادن موتور برقی سایبان با حرکت بازوها سایه بان برقی باز شود.

بازو های سایبان برقی از دو قسمت تشکیل میشوند و به وسیله قطعات مفصلی و سیم بکسل به هم متصل میشوند. جهت تنظیم شیب سایبان این قطعات کارایی دارد و به کمک پیچ ها میتوان شیب سایبان را تنظیم نمود.  برای ظاهر و آراستگی سایبان مغازه از چادر و روکش زیبا متناسب با دکور و شمایل مغازه استفاده خواهد شد.

برای اتصال لوله ها و قوطی نگه دارنده سایه بان برقی از یراق نگه دارنده  گیربکس استفاده میگردد. جنس این قطعه از آلومینیوم است و وزنی حدود 250 گرم دارد. کاربرد این قطعه برای اتصال بازوها به لوله جلو می باشد. بازوهای آلومینیومی سایبان برقی با توجه به میزان بازشو سایبان در اندازه های مختلف ساخته میشوند.

سایبان برقی فروشگاه

نحوه کارکرد سایبان مغازه چیست ؟

سایبان برقی مغازه دارای بازوی جمع شونده است و به راحتی با ریموت قابل کنترل می باشد. ساخت سایه بان برقی فروشگاه برای ایجاد سایه روی پنجره استفاده میشود و بازوهای فنری حرکت انرا ممکن میسازند. حرکت بازوها به وسیله نیروی موتور برقی انجام میشود به علاوه اینکه یک قسمت گردان و یک نوار برای جمع کردن سایبان دارد.

چادر سایبان برقی مغازه دارای بازوی جمع شونده است و نسخه مدرن سایبان های قدیمی فنری است که با دست جمع میشدند. بازوهای سایبان روی میله های چرخشی قرار دارند و میله ها روی دیوار نصب میشوند. باز سایبان به این ترتیب روی دیوار است و جای زیادی را نخواهد گرفت.

سایه بان برقی مدرن فضای بیشتری را نسبت به سایبان های قدیمی کالسکه ای تحت پوشش قرار میدهند. بازشوی این سایبان ها معمولا حدود 2.5 متر است و شیب آن تا حدود 50 درجه قابل تنظیم می باشد. به این ترتیب برای انواع مغازه قابل استفاده و نصب می باشند.

مزیت نصب سایبان برقی برای مغازه 

یک سایبان مغازه برای صاحبین مغازه از مزایای زیادی برخوردار است که اولین آن همان انداختن سایه می باشد. برای مغازه دارانی که مدت زیادی را در مغازه و تحت تابش آفتاب میگذرانند و باید هوای گرم را برای مدت زیاد تحمل کنند نصب سایبان ضروری و لازم است. علاوه بر این امکان چاپ تبلیغات را برای شما دارد تا بتوانید مشتریان را بهتر و بیشتر جذب کنید. برای چادر سایبان چاپ لوگو و طرح تبلیغاتی یک روش ارزان و بلند مدت برای تبلیغ است و نیاز به پرداخت هزینه عوارض به شهرداری ندارد.

تکنولوژی موتور برقی در طراحی سقف متحرک هم کاربرد دارد و برای پوشش انواع فضا میتوان آنرا به کار برد. نصب سایه بان برقی برای مغازه ها از شدت حرارت داخل مغازه میکاهد و ذهنیت بهتری را برای مشتری ایجاد میکند. همچنین که به نما و دکور مغازه جلوه خوبی میدهد و در زیبایی آن تاثیر زیادی خواهد داشت.

سایبان مغازه سایبان برقی

خرید و نصب سایبان برقی برای فروشگاه را از سایبان متین بخواهید !

برای همه صاحبین مغازه و فروشگاه مهم است که داخل مغازه از تابش نور شدید آفتاب و بارش باران در امان باشند. به این ترتیب ورودی مغازه و ویترین آن همیشه سالم و تمیز میمانند و از مهمترین کارها نصب سایبان مغازه است. برای داشتن یک سایبان زیبا و بادوام باید از تولید کننده معتبر و با سابقه خرید کنید. شرکت سایبان متین مجرب و با سابقه در زمینه تولید انواع سایبان از جمله سایبان پارکینگ، سایبان بالکن، سقف برقی و … آماده ارائه بهترین محصول به شما می باشد. برای ثبت سفارش و خرید میتوانید از طریق شماره های سایت با ما در ارتباط باشید.

اخبارسایبانسایبان اتوماتیکسایبان برقیسایه بان برقی

خرید آنلاین سایه بان برقیخرید سایه بان برقیساخت سایه بان برقیسایه بانسایه بان برقیسایه بان برقی ارزانسایه بان برقی مغازهنصب سایه بان برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *