تفاوت سایبان برقی و سایبان دستی

سایبان برقی -04

سایبان برقی -04


تفاوت کارکرد سایبان برقی و سایبان دستی

هزینه یک سایبان چه سایبان دستی و یا سایبان برقی می تواند بر اساس چند فاکتور تعریف شود. هزینه سایبان برقی بیشتر از سایبان دستی است. اما سایز و سبک سایبان دستی و یا سایبان برقی نیز قیمت سایبان را تحت تاثیر قرار می دهد. هزینه یک سایبان دستی با دو برابر سایز سایبان برقی، قیمتی بالاتر از سایبان برقی خواهد داشت.

تنها تفاوت واقعی بین سایبان برقی و سایبان دستی نحوه بالا و پایین رفتن آن است. در سایبان دستی از یک میل لنگ استفاده می کنند که روی پیچ قرار می گیرد. هنگامی که میل لنگ موجود در سایبان دستی در جای خود قرار دارد می توانید از آن برای بالا و پایین بردن بخش های متحرک سایبان دستی استفاده کنید. در سایبان برقی از یک دکمه، سوئیچ یا کنترل از راه دور برای بالا و پایین کشیدن سایبان برقی استفاده می شود.
تفاوت آشکار بین سایبان برقی و سایبان دستی بالا رفتن با دست یا برق است. هم سایبان برقی و هم سایبان دستی چرخ و قرقره برای باز و بسته شدن استفاده می کنند. فارغ از نوع سایبان برقی و یا سایبان دستی ، از یک مدل پارچه در آنها استفاده می شود. قاب های سایبان برقی و سایبان دستی می توانند از مواد محکم مانند وینیل، پلاستیک یا فلز ساخته شوند.

سایبان برقی

سایبانسایبان برقیسایبان دستیسایه بانسایه بان برقیسایه بان دستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *