ویژگی های سایبان پارکینگ

ویژگی های سایبان پارکینگ


ویژگی های سایبان پارکینگ

در باران یا آفتاب داغ خودرو خود را قرار ندهید! سایبان های خودرویی در حال حاضر تولید میشود دارای مزیت های بیشتری می باشد. از ویژگی های بارز سایبان خودرو میتوان به این موارد اشاره کرد:1- پارچه سایبان پارکینگ ضد آب را در اندازه های گوناگون ارائه شده است 2-  سایبان پارکینگ در مقابل باد و باران قوی است 3-  سایبان پارکینگ سبک وزن میباشد.

ساخت سایبان پارکینگ نشان دهنده ارزش فوق العاده برای پول و تکنولوژی فن آوری  است. شما با  سایبان پارکینگ میتوانید خودرو خود را از شر رطوبت باران ، یخ زدگی بر اثر بارش برف ، فضولات پرندگان ، شیره درختان و گرد و خاک اضافی در هوا حفظ کنید. سایبان پارکینگ ها دارای تنوع در رنگ ها و انواع است تا با فضای اطراف و سلیقه مشتری منطبق شود.

اما مطلبی را که میخواهیم بیان کنیم ، این است که سایبان پارکینگ مثل بقیه اجسام از به هم پیوستن چند سازه تشکیل شده است.

اجزای بعدی  سایبان پارکینگ ها ، اسکلت های به کار رفته در آن است که طرح کلی  سایبان پارکینگ را تشکیل میدهد. این اسکلت های به کار رفته میتوانند فلزی یا آلومینیومی باشند.

پارچه ای که برای سایبان پارکینگ های انعطاف پذیر به کار میرود ، با پارچه ای که برای سایبان پارکینگ های غیر قابل انعطاف تهیه میشود فرق داشته و دارای ویژگی های خاص خود هستند.

قرار گرفتن خودرو در طولانی مدت در معرض مستقیم تابش آفتاب ، بدون استفاده از سایبان پارکینگ باعث کاهش عمر باطری خودرو شده و گرما تاثیر مخربی روی لاستیک و مایع های خودرو میگذارد.

 

 

تماس با سایبان پارکینگ و سقف برقی متین

دفتر مرکزی : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش خیابان ۵ ، پلاک ۶، واحد ۱۷

تلفن : 50 10 36 22 021

51 10 36 22 021

52 10 36 22 021

تلفن همراه : 32 77 100 0912

فکس : 39 17 35 22 021

تماس و مشاوره رایگان از 9 صبح تا 9 شب

سایبان پارکینگ

سایبانسایبان اتوماتیکسایبان برقیسایبان برقی اتوماتیکسایبان برقی تهرانسایبان پارکینگسایبان پارکینگ اتوماتیک پارکینگسایبان پارکینگ اتوماتیک ماشینسایبان پارکینگ برقی ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *