سایبان مغازه

نمونه های سایبان مغازه

سایبان مغازه کافه
سایبان برقی مغازه ویتامینه
سایبان مغازه مرغ کنتاکی
سایبان مغازه رستوران
سایبان مغازه جگرکی
سایبان مغازه داروخانه

عوامل موثر در قیمت سایبان مغازه

از جمله مواردی که روی قیمت گذاری سایبان مغازه  تاثیر بسزایی دارد، اندازه عرض و طول بازو ها می باشد. چرا که این موضوع برای تعیین متریال سایبان مغازه نقش عمده ای دارد. جنس این سازه از آلومینیوم آلیاژی با رنگ الکترواستاتیک می باشد. بنابراین برای محافظت در برابر زنگ زدگی و خوردگی بسیار مناسب می باشد. همچنین پارچه سایبان  باید از مرغوب ترین نوع پارچه تهیه شود. زیرا باید بتواند در برابر آفتاب و باران کاملا مقاوم باشد. بعلاوه جنس این پارچه باید به گونه ای باشد که به راحتی تغییر رنگ نداده و پوسیده نشود.

اجزای سایبان مغازه :

1- بازوهای مستحکم سایبان مغازه

بازوها مهمترین بخش سایبان مغازه می باشند. طول بازوها می تواند 2 ، 2.5 و 3 متر باشد که این بستگی به عرض و خواسته مشتری دارد. این بازوها از ضخامت مناسبی برخوردارند که استحکام سایبان را بالا می برد و مقاومت آن را در برابر باد افزایش می دهد.

2- مفاصل فلزی سایبان مغازه

تمام مفاصل بازوها و دیگر مفاصل سایبان مغازه متین از جنس فلز می باشند، این نکته بسیار مهم است زیرا اکثر سایبان ها از مفاصل پلاستیکی استفاده می کنند که بعد از مدت کوتاهی می شکنند.

3- یراق آلات مستحکم سایبان مغازه

اتصال بازوها به تیر جلویی توسط یک یراق و مفصل مستحکم صورت می گیرد. همچنین تمام تیرها و لبه های سازه  دارای درپوش انتهایی به منظور زیبایی می باشند.

4- پیچ تنظیم شیب سایبان مغازه

سایبان مغازه دارای یک پیچ به منظور ،تنظیم شیب از ۰ تا ۴۵ می باشد.

5- دورپیچ اضافه سایبان مغازه

به جهت زیبایی و استحکام ، یک دور اضافه از پارچه به دور محور اصلی پیچیده شده است. این موضوع در هنگام باز بودن سایبان مغازه از دیده شدن محور فلزی جلوگیری میکند. برخی از شرکت‌های تولید کننده سایبان مغازه از پیچیدن این یک دور اضافی دریغ می کنند.

مزایای استفاده از سایبان مغازه

سایبان مغازه دارای مزیت های بسیاری است. همین امر سبب شده تا اکثر اصناف از این نوع سایبان استفاده کنند. وجود سایبان بر روی درب مغازه و یا فروشگاه سبب می شود تا از ورود اشعه خورشید جلوگیری به عمل آید. در این بخش ما قصد داریم تا برخی از مزیت های این سایبان را برای شما عزیزان بازگو کنیم.

  • وجود این سایبان در بسیاری از کافی شاپ ها و نیز رستوران ها امکان خدمت رسانی در فضاهای باز را به وجود می اورد.
  • قطعا می دانید که تبلیغات در هر زمینه ای از اهمیت بالایی برخوردار است. از مزیت مهم وجود سایبان این است که می توان به راحتی و بدون صرف کمترین هزینه برای خودتان تبلیغات کنید.
  • وجود یک سایبان بر روی درب مغازه و یا فروشگاه سبب می شود تا فضای بیرونی شکیل تری به وجود آید. لذا روی دکوراسیون خارجی تاثیر بسزایی می گذارد.
  • وجود سایبان سبب خنک شدن فای داخل مغازه می شود. بنابراین در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می شود.
  • وجود سایبان به هنگام وزش باد از ورود گرد و غبار به داخل مغازه جلوگیری به عمل می آورد.

نکات مهم به هنگام خرید سایبان مغازه

اگر شما نیز قصد تهیه سایبان برای مغازه و یا فروشگاه خود را دارید، باید به چند نکته توجه فرمایید.

  • اولین نکته که باید به آن توجه کرد، متراژ و نیز مساحت فضایی است که بناست در ان جا سایبان قرار گیرد.
  • مسئله دوم که بسیار با اهمیت است، کیفیت سایبان می باشد. واضح است که هر چه کیفیت سایبان بهتر باشد، عمر مصرفی آن نیز بیش تر خواهد بود.
  • شرایط آب و هوایی یک منطقه یکی از نکاتی است که متاسفانه اغلب نسبت به آن بی توجه هستند. اما بهید خدمتتان عرض کنم، این مورد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که این امکان وجود دارد که سایبانی برای یک منطقه ی جغرافیایی بسیار مناسب باشد. اما همان سایبان در منطقهای دیگر اصلا کارایی نداشته باشد.
  • نحوه باز و جمع شدن هر سایبانی بسیار با اهمیت است. لذا به هنگام تهیه سایبان دقت داشته باشید که می توان آن را به راحتی جمع و باز کرد.
  • استحکام سازه و نیز بازوهای سایبان بسیار مهم می باشد.
  • نوع و کیفیت پارچه سایبان از جمله مواردی است که باید حتما به آن توجه کرد. چرا که باید جنس آن به گونه ای باشد تا در برابر باد باران و نیز اشعه خورشید از خود مقاومت نشان دهد.

 

بهترین شرکت برای تهیه سایبان مغازه

همان طور که می دانید زمان استفاده از یک سایبان بسیار طولانی است. لذا بهتر است بنا به نوع کارکرد سایبان از یک شرکت معتبر تهیه شود. چرا که کیفیت سایبان و نیز نحوه پشتیبانی آن بسیار با اهمیت است. برای این منظور ما به شما شرکت سایبان متین را معرفی می کنیم. این شرکت با توجه به نوع ارائه خدمات و نیز نحوه پشتیبانی بسیار خوش نام می باشد. سایبان های تولیدی این شرکت بسیار با کیفیت می باشد. لذا شما می توانید سالیان سال از آن ها استفاده کنید. همچنین شرکت سایبان برقی متین می تواند انواع سایبان های مورد نظر شما را برایتان طراحی کند.

برای مشاهده ی نمونه کار های اجرا شده توسط سایبان متین روی دکمه ی زیر کلیک کنید .

مقالات سایبان مغازه

قیمت سایبان مغازه و عوامل موثر بر آن

قیمت سایبان مغازه و عوامل موثر بر آن قیمت سایبان مغازه و عوامل موثر بر قیمت آن از تنوع بالایی

با سایبان مغازه به روز باشید!

با سایبان مغازه به روز باشید! تا به حال به این موضوع فکر کرده اید با سایبان مغازه به روز

سایبان مغازه را چگونه تمیز کنیم؟

سایبان مغازه را چگونه تمیز کنیم؟ سایبان مغازه را چگونه تمیز کنیم؟ این سوالی است که بیشتر خریداران سایبان مغازه

دیگر محصولات سایبان متین

4 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *