محافظت از خودرو با سایبان پارکینگ

محافظت از خودرو با سایبان پارکینگ

محافظت از خودرو با سایبان پارکینگ


محافظت از خودرو با سایبان پارکینگ

محافظت از خودرو با سایبان پارکینگ یکی از روشهای مدرن و امروزی است تا محل خوب و دنجی را برای پارک خودرو شما به وجود بیاورد. سایبان ها مدت ها است که بادوام طولانی خود و محافظت از ما در برابر آفتاب در روزهای افتابی و گرم امتحان خود را پس داده اند. یک سیستم محافظت از نور و آفتاب با پارچه تزئینی امروزه تقریبا برای هر خودرویی ضروری است. اگر مجبور هستید تا ساعاتی خودروی خود را  در حیاط بگذارید، زیر سایبان میتواند محل خوبی برای این کار باشد.

سایبان برقی برای تامین سایه در مقایسه با دیگر سایبان ها نیاز به موتور برق دارد تا کابرد آن گسترش یابد. موتور برقی آرام و بادقت حرکت سایبان را به عهده دارد و میتواند شرایط لازم برای پارک خودرو را فراهم کند. این سیستم همچنین سلامت سایبان را تضمین میکند تا بتوانید سالها از آن استفاده کنید. برخی از خانه ها به دلیل کم بودن فضای حیاط تمایلی به نصب این وسیله ندارند. اما جای نگرانی نیست زیرا این سایبان ها دقیقا متناسب با محل پارک خودرو طراحی و تولید میشوند. علاوه بر این که امکان بستن انها هم وجود دارد تا جای زیادی از شما نگیرد.

موتور برقی فضای کمی را اشغال میکند و به راحتی برای سایبان قابل نصب است. نصب و راه اندازی این وسیله بسیار آسان است و زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت.  برای موتورهای هوشمند با شناسایی نیاز شما و ایجاد امکانات ویژه شرایط خوبی را جهت پارک خودرو فراهم میکنند. تنها مسئله دیگر انتخاب پارچه مناسب است. با این کار عمر سایبان را به میزان قابل توجهی افزایش خواهید داد.

با کنترل از راه دور سایبان در وقت خود صرفه جویی کنید 

سایبان پارکینگ

سیستم سایبان برقی با کنترل از راه دور کار میکند و به راحتی امکان باز و بستن یا تنظیم شیب را برای سایبان در هر جایی از خانه یا محل کارتان به شما خواهد داد. این مزیت استفاده از سایبان های برقی را محبوب تر و فراگیر تر کرده است و افراد زیادی به این دلیل تمایل به استفاده از این محصول دارند. مزیت مهم نصب موتور برقی برای سایبان این است که شما را از اتصالات برقی و سیم کشی راحت میکند و همچنین نیاز به نیروی دست برای باز و بستن سایبان نخواهید داشت.

محافظت از خودرو با سایبان پارکینگ باعث صرفه جویی در انرژی و زمان شما میشود. بدون اینکه هیچ هزینه دیگری را متحمل شوید. سیستم کنترل از راه دور یک مزیت ایمنی و کارایی مفید برای شما فراهم میکند تا بتوانید بهتر از این وسیله استفاده کنید. تنها کافی است دکمه روی ریموت را فشار دهید و حرکت آرام و بیصدای سایبان را مشاهده نمایید.

صرف نظر از اینکه سایبان را با یک یا چند ریموت میتوان کنترل کرد، امکان تنظیم از روی گوشی های هوشمند هم برای شما وجود دارد. علاوه بر این که میتوانید یک منبع نور هم برای سایبان در نظر بگیرید. در صورتی که در محل نصب سایبان چراغ ندارید میتوانید اقدام به نصب چراغ های ال ای دی کنید تا نور محل پارک خودرو فرام شود. این کار زیبایی سایبان را هم دو چندان میکند.

برخی ویژگی های سایبان پارکینگ 

این مهم است که پیش از خرید سایبان برقی دباره آن تحقیق کنید و بدانید که محصول مناسب شما کدام است. محافظت از خودرو با سایبان پارکینگ یکی از ضروریات ساختمان هایی است که دارای حیاط هستند و شما مجبور به گذشاتن ماشین در حیاط در ساعات زیادی از روز هستید. یا ممکن است مجبور به اجاره پارکینگ شوید که در این صورت هزینه نگه داری ماشین چند برابر میشود. یا ساختمان شما فاقد پارکینگ است و نصب این وسیله شما را از بازسازی و تغییر ظاهر ساختمان نجات خواهد داد.

اولین مسئله این است که ظاهر سایبان زیباست و به زیبایی ساختمان شما اضافه خواهد کرد. میتوانید به راحتی انرا روی دیوار بیرونی نصب کنید و یک سقف خوب برای محل پارک خودرو شما شود. محل قرار گرفتن سایبان به ارتفاع دیوار و شیب آن بستگی دارد که در زمان نصب قابل تنظیم می باشد. علاوه بر این بیشتر سایبان ها روی دیوار نصب میشوند و محافظت خوبی را برای محل نصب خود ایجاد خواهند کرد.

محافظت از خودرو با سایبان پارکینگ - سایبان برقی

سایبان های برقی به راحتی قابل تنظیم و جمع شدن هستند و توسط ریموت یا تلفن هوشمند شما تنظیم میشوند. بیشتر مشتریان این نوع از سایبان را به انواع دستی آن ترجیح میدهند. با این حال برخی از مشتریان هم از سایبان های دستی استفاده میکنند. ممکن است صاحبخانه شما اجازه این کار را ندهد. اما باید بدانیدکه این وسیله یک محصول ارزشمند است که به ارزش ساختمان در زمان اجاره یا فروش اضافه میکند. شما باید اطمینان حاصل کنید که زمان مورد نیاز برای نصب سایبان برقی چقدر است. نصب این وسیله زمان زیادی نمیبرد. زیرا همه چیز از پیش ساخته میشود و تنها در زمان نصب نیاز به مونتاژ دارد.

خرید سایبان پارکینگ 

برای خرید و سفارش سایبان پارکینگ در هر جای ایران که هستید میتوانید از طریق لینک نمایندگی و شماره های سایت با ما در ارتباط باشید. شرکت سایبان متین با سابقه طولانی در تولید انواع سایبان آماده پذیرش و تولید سفارشات شما می باشد. سابقه ما در تولید ضامن کیفیت محصولات ما خواهد بود.

اخبارسایبانسایبان برقیسایبان پارکینگ

خرید سایبان برقیخرید سایبان پارکینگسایبانسایبان برقیسایبان پارکینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *