سایبان چتری بهترین انتخاب برای فضای باز

سایبان چتری بهترین انتخاب برای فضای باز

سایبان چتری بهترین انتخاب برای فضای باز


سایبان چتری بهترین انتخاب برای فضای باز

داشتن خانه ای با فضای باز و حیاط یا پاسیو برای استراحت بسیار عالی است. اما نشستن در آفتاب داغ در تمام طول روز یا خیس شدن زیر باران ممکن است دلخواه شما نباشد. همین مسئله میتواند برای صاحبین مشاغل و مغازه دار ها هم که میخواهند مشتریان را از تغییرات آب و هوا در امان نگه دارند، مصداق دارد. اگر تصمیم دارید که از خود در برابر آفتاب و باران محافظت کنید، سایبان چتری بهترین انتخاب برای فضای باز است. در این مقاله میخواهیم تفاوت بین سایبان های چتری و دلیل انتخاب آنها را از بین سایبان ها بگوییم و اینکه چرا در کوتاه مدت یا بلند مدت این مدل از سایبان ه انتخاب بهتری است.

چتر ها همان وظیفه اصلی را برای محافظت از شما در برابر آفتاب و باران دارند. با این حال در زمان تصمیم گیری بین سایبان ها، چتر میتواند یک انتخاب متفاوت باشد. تفاوت از این نظر که سایبان های چتری هزینه کمتری دارند در عین حال طول عمر بالاتری خواهند داشت. نصب آسان تری دارند و استفاده از آنها هم به مراتب راحت تر است. میتوانید مدت زمان زیادی از آنها استفاده کنید و در برابر تغییرات آب و هوا مقاومت خوبی دارند.

زمانیکه شما این عوامل را در نظر میگیریدف میتوانید نه تنها انچه در فضای باز بهتر کار میکند را انتخاب کنید، بلکه تصمیم میگیرید چه نوع سایبانی برای خرید بهتر است. این مدل از سایبان انتخاب خوبی برای پاسیو است. میتوانید برای پاسیو کوچک از یک چتر و برای فضاهای بزرگ تر از چند چتر همزمان استفاده کنید. شاید بخواهید تنها بخشی از پاسیو را با چتر بپوشانید و محل خوبی را برای استراحت بسازید.

پنج دلیل برای انتخاب سایبان چتری 

دلایل بیشماری وجود دارد که سایبان چتری بهترین انتخاب برای فضای باز باشد. این مدل از سایبان میتواند انتخاب فوق العاده ای برای فضای باز باشد و زیبایی محل نصب را دو چندان کند. فواید یک چتر سایبان این است که :

👈 با ایجاد فضایی در حیاط یا پاسیو میتوانید در تمام طول سال از هوای آزاد لذت ببرید و کاربری فضای باز را برای خود افزایش دهید.
👈 ارزش ملک شما با نصب این سایبان برای همیشه بیشتر میشود.
👈 سایبان های چتری یا قابلیت جمع شدن و کیفیت بالا، مدت زمان زیادی برای شما کار خواهند کرد.
👈 برخلاف چترهای ساده که ممکن است در تغییرات آب و هوایی آسیب ببینند، سایبان چتری از مقاومت بیشتری برخوردار است.
👈 در عین حال هزینه برای خرید این مدل از سایبان یک سرمایه گذاری جهت زیباتر کردن خانه و محل کار شماست.

سایبان چتری بهترین انتخاب برای فضای باز - سایبان متین

نصب سایبان چتری برای بذت بیشتر از تابستان 

هوای تابستان گرم است و خانواده ها تمایل زیادی دارنرد که اوقات خود را در فضای باز بگذرانند. گذارندن اوقات فراغت و عصرها تابستان در حیاط تنها چند مورد از کارهایی است که میتواند در این فصل انجام داد. تمام این کارها وقتی یک فضای باز در خانه دارید که مجهز به سایبان چتری است میتواند لذت بخش تر و بهتر باشد. اما چگونه باید تصمیم گرفت که کدام مدل از سایبان برای خانه شما بهتر است. این بستگی به نیاز شما و مدل و طرح حیاط خانه تان دارد.

اگر یک حیاط کوچک دارید و میخواهید تنها بخشی از ان را با سایبان بپوشانید، سایبان چتری بهترین انتخاب برای فضای باز میتواند باشد. بعضی اوقات ممکن است شما بخواهید یک حیاط بزگ را با سایبان های چتری پوشش دهید و نیاز دارید تا چند عدد از این سایبان را تهیه کنید. میتوانید برای فضای زیر سایبان از مبلمان مناسب فضای باز و گلدان های طبیعی با مصنوعی هم استفاده نمایید.

سایبان های چتری میتواند محافظ خوبی برای شما و خانواده تان در برابر آفتاب و اشعه های مضر خورشید باشد. همچنین کمک میکند تا فضای دنج و خوبی را برای پذیرایی از مهمانان داشته باشید. انتخاب گسترده ای از رنگ ها و سبک ها و طرح ها برای این مدل سایبان وجود دارد که دست شما را در تصمیم گیری باز خواهد گذاشت.

سایبان چتری بهترین انتخاب برای فضای باز - سایبان برقی

مزایا و معایب سایبان های چتری 

چترها و سایبان ها مزیت مشترک محافظت از شما در برابر تغییرات جوی را دارند. در مقایسه با سایر سایبان ها، چترها کم هزینه تر، قابل حمل  و معمولا بسیار سبک هستند. از مزایای بزرگ این سایبان ها همین قابلیت حمل آنها است. اگر برای یک مکان خاص نیاز به سایه دارید میتوانید به راحتی چتر خود را انتقال دهید و از سایه آن لذت ببرید.

یکی از بزرگترین معایب سایبان های چتری مقاومت انها در برابر باد است. بادهای شدید ممکن است به راحتی موجب سقوط و افتادن چترها بشود. در عین حال خطر آسیب به افراد زیر سایبان و وسائل هم وجود خواهد داشت. چترها همچنین فضای زیادی را پوشش نمی دهند. پس اگر مشتری یا خود شما به دنبال یک پوشش سایه کامل باشید، چترها خیلی مناسب نیستند.

انواع فضاها برای نصب سایبان چتری 

سایبان چتری بهترین انتخاب برای فضای باز است و  در کنار استخر هم میتوان از آن استفاده کرد. اگر از چتر کوچک تر استفاده میکنید میتوانید آنرا به راحتی حرکت دهید و در جایی که میخواهید بگذارید. چترهای بزرگ تر توان قرار گرفتن روی میز را دارند و میتوان سایه را به صورت گسترده روی میز و مبلمان داشت. اگر سایبان چتری متحرک را انتخاب کنید میتوانید در زمان لازم انرا ببندید. اگر به چتر نیاز ندارید، به راحتی بسته میشود و این کار از چتر شما محافظت خواهد کرد.

اگر  یک تخت بزرگ در حیاط دارید، ممکن است بیشتر فضای آن افتاب گیر باشد. این مدل از سایبان میتواند فضای خوبی را برای استراحت شما ایجاد کند. همچنین میتوانید آنرا تنظیم کنید و زاویه دلخواهتان از سایه را داشته باشید. مهم نیست که خورشید در چه موقعیتی قرار دارد، میتوانید سایه را تنظیم کنید و از آن لذت ببرید. غالبا یک چتر در اطراف صندلی ها یا میز استفاده میشود. میتوانید سایبان چتری پایه کنار داشته باشید که به این منظورمناسب تر است و گزینه خوبی جهت گذارندن وقت ناهار یا شام در فضای باز می باشد.

خرید سایبان چتری 

شرکت سایبان متین تولید کننده انواع سایبان در ایران با سالها سابقه در تمام کشور آماده فروش این محصول به شما می باشد. میتوانید سایبان اختصاصی خود را با توجه به سلیقه، رنگ و متراژ محل مورد نظر داشته باشید و از آن استفاده کنید. امکان تماس با کارشناسان فروش ما از طریق لینک زیر فراهم شده است. همچنین با بررسی شرایط نمایندگی ها میتوانید سایبان چتری خود را از همکاران ما سفارش دهید.

اخبارسایبانسایبان چتریسایبان متحرک

خرید سایبان چتریسایبانسایبان چتریسایبان چتری پایه کنارسایبان چتری ثابتسایبان چتری متحرک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *