چرا به نصب سایبان چتری نیاز داریم ؟

چرا به نصب سایبان چتری نیاز داریم ؟

چرا به نصب سایبان چتری نیاز داریم ؟


چرا به نصب سایبان چتری نیاز داریم ؟

در این مقاله قصد داریم این مطلب را توضیح دهیم که چرا به نصب سایبان چتری نیاز داریم ؟

سایبان های چتری به ویژه برای پاسخگویی به نیاز شما برای افزایش کاربری فضای باز طراحی شده اند. نصب این سایبان ها میتواند در فضای بزرگ و روباز یک محب دنج و اختصاصی برای شما فراهم کند. طراحی آن بی نظیر است و جذابیت خاص و بی نظیری هم به محیط می بخشد. چتر سایبان به دلیل ویژگی نصب و نگهداری آسان بسیار محبوب است و سازه و پایه محکمی دارد.

بزرگترین چتر سایبان معمولا برای مصارف تجاری و صنایع و شرکت ها طراحی شده اند.چتر  با اندازه بزرگ میتواند فضای زیادی را تحت پوشش قرار دهد و سایه مناسبی را برای شما ایجاد کند. همچنین امکان نصب چراغ برای روشنایی و هیتر برای ایجاد گرما وجود دارد تا این چتر را قابل استفاده برای تمام ساعات روز و تمام روزهای سال بنماید.

این ویژگی ها برای شما امکان پذیرایی از مهمان و مشتریان را در فضای باز فراهم میکند تا از اوقات عصرگاهی خود حتی در ماهای سرد سال هم لذت ببرید. این باعث میشود تا زمان برنامه ریزی برای استفاده از فضای باز راحت تر باشید و نصب سایبان چتری یک راه حل عالی برای این مشکل است.

سایبان های چتری میتوانند فضای باز زیادی را تحت پوشش خود قرار دهند و با یک میله ضدزنگ و متحرک قابل اجرا هستند. سیستم حرکت دهنده سایبان محکم و قابل اطمینان است و امکان باز و بسته کردن آن را به آسانی فراهم میکند. حتی پس از سالها هم میتوانید از این وسیله برای پاسیو یا فضای باز محل کار خود استفاده کنید.

چرا به نصب سایبان چتری نیاز داریم ؟ - سایبان متین

ساختار سایبان چتری چگونه است ؟

سایبان چتری از پروفیل های آلومینیومی ساخته شده است که کیفیت بالایی دارند و روکش شده اند. سطوح میله ها با روکش پودری پوشیده شده است و کاملا ضد ضربه و محکم می باشند. همچنین در برابر زنگ زدگی و نم و رطوبت هم مقاوم هستند. دیسک ها و پایه ها به خوبی به هم محکم شده اند و برای جلوگیری از کج شدن میله به پشت آن محکم شده اند.

برای ما ساخت یک محصول ایده آل و استوار مهم است. پس در تمام محورهای متحرک سایبان پیچ و مهره ها به هم خوب متصل میشوند تا در زمان باز و بست شدن مشکلی ایجاد نشود. این تکنولوژی ثبات و دوام و همچنین اجرای آسان و قابل تعمیر را برای چتر سایبان فراهم کرده است.

چادر سایبان نه تنها ظریف و برازنده است بلکه میتوان به آسانی آنرا باز و بسته کرد. شما میتوانید طرح خاص خود را برای چادر سایبان داشته باشید. با توجه به سیستم طراحی شده برای این سایبان ها پوشش آنرا میتوان به آسانی تغییر داد و باز و بسته کرد.

شرکت ما تعداد زیادی چتر سایبان را برای منازل و شرکت ها طراحی و نصب کرده است. چه به دنبال یک چتر زیبا برای باغ و ویلای خود هستید و چه  به دنبال نصب چتر برای برگزاری یک مراسم در فضای باز باشید، یا بخواهید از مشتریان در هوای آزاد پذیرایی کنید، این وسیله بسیار محبوب و کاربردی است. اگر مایل هستید تا فضای باز رستوران یا کافه خود را با چتر سایبان تزئین کنید و محل خوبی برای پذیرایی از مهمان ها داشته باشید، این محصول انتخاب مناسبی خواهد بود.

چرا به نصب سایبان چتری نیاز داریم ؟ - شرکت سایبان متین

انواع سایبان چتری 

این چترها کاملا استاندارد طراحی شده اند و مطابق با نیاز شما قابل اجرا می باشند. آنها کاملا مطابق با نیاز شما قابل طراحی هستند و میتوانید روی چتر آن ها تبیلغات خود را داشته باشید. همچنین انواع سایبان چتری وجود دارد که میتوان برای فضاهای مختلف آنرا مورد استفاده قرار داد.

سایبان چتری پایه وسط 

این چترها با استفاده از میله مرکزی با خطوط کلاسیک و ساده و تمیز طراحی شده اند. حرکت چادر آنها معمولا به وسیله یک میله و قرقره است و موجب باز شدن و بسته شدن سایبان میشود. شما میتوانید سایبان چتری پایه وسط را به صورت ثابت هم داشته باشید. این مدل از ساخت حتی در بزرگترین چترها هم قابل طراحی و پیاده سازی هستند.

سایبان چتری پایه کنار

چترها با پایه جانبی به شما این امکان را میدهد تا نه تنها در فضای باز برای ایجاد سایه صرفه جویی کنید،. همچنین  به شما امکان میدهد تا موقعیت پوشش را برای سایبان انتخاب کنید، بدون اینکه مجبور به جابجا کردن آن باشید. این سایبان ها میتوانند برای کنار استخر و در هتل ها گزینه مناسبی باشند.

طراحی مدرن و انعطاف پذیر روی سایبان های چتری با پایه کناری این محصول را بسیار محبوب و پرطرفدار کرده است. تهیه کامل سایه دقیقا در جایی که به آن نیاز دارید قابل اجرا خواهد بود.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

چتر سایبان زیبا و باکیفیت
محافظت از رستوران با سایبان چتری
سایبان چتری بهترین انتخاب برای فضای باز

چرا به نصب سایبان چتری نیاز داریم ؟ - چتر سایبان - شرکت سایبان متین

فاکتورهای مهم در زمان خرید سایبان چتری 

شما میتوانید در زمان خرید چتر برای باغ یا ویلای خود این فاکتورها را در نظر بگیرید.

–   فضا و متراژ محل نصب برای سایبان چتری چقدر است ؟ مساحت مورد نیاز برای ایجاد سایه چه اندازه است ؟

– نور خورشید از زوایای بیشماری در طول روز میتابد و چتر شما باید قابل تنظیم شدن باشد تا بتواند در برابر اشعه های مضر آفتاب در طول روز محافظت کند.

– باد دشمن چتر سایبان است و باید همیشه مراقب باشید تا چتر را در زمان وزش باد ببندید. اگر در منطقه ای به خصوص زندگی میکنید که وزش باد در آن زیاد است به یک پایه محکم برای آن نیاز خواهید داشت.

– چترهای تجاری به شما این امکان را میدهد تا فضای مناسبی را روی تراس و یا در باغ داشته باشید.

چترهای تولیدی شرکت سایبان متین را میتوانید مطابق با نیاز و خواسته خود سفارش دهید. برای سفارش محصول و استعلام قیمت میتوانید از طریق لینک های زیر اقدام کنید و در این زمینه اطلاعات لازم را به دست بیاورید. همکاران ما در نمایندگی های سراسر ایران امکان پاسخگویی و تامین نیاز شما را برای انواع سایبان های چتری خواهند داشت. برای اطلاع از نمایندگی شهر خود به لینک مربوط مراجعه کنید.

اخبارچتر بزرگسایبانسایبان چتری

انواع سایبان چتریخرید سایبان چتریسایبان چتری متحرکنصب سایبان چتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *